21 July, 2017

FUF💓 fank u friday 💓Tesekkur Cuma'si #147💓


Rotarli olarak yine yeniden karsinizdayim FUF'cular.Bu hafta izinde oldugumdan,bir genislik var uzerimde.Yapmam gereken herseyi yayila yayila yapiyorum.Tatile gitmedigim tatillerimi de cok seviyorum cunku evimle,yapmam gerekenlerle,ne zamandir goremedigim sevdiklerimle yeniden baglanti kurmami sagliyor.Ne yazik ki is rutinine girdigimizde bir cok seyi unutuyoruz ve uzaklasiyoruz,kopuyoruz bir cok seyden.O yuzden beni tazeleyen bu pek uretken haftaya cok mutesekkirim.Tabii ki sagliga,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim cok.Saglik oldukca,herseyle basa cikilir.Cok deliricek gibi oldugumda ellerime ve ayaklarima bakip onlara bir tesekkur edip,hemen bir masaj yapmaya basliyorum ki kendilerini ihmal edilmis hissetmesinler.Onlarin sagligi kafamin ve ruhumun da sagligi demek kanimca.

Bunun disinda....

Evime gelip bizi onurlandiran can dostlarima,kaldirim ustunde oturup kahve keyfi yaptigim dostlarima,eli hic ama hic bos donmeyen Serap'ima ve ozellikle sectigi minnak ev susune(bu benim istedigim ev icin ikinci totemim) mutesekkirim..



Bilmedigim sokaklarda karsima cikan guzelliklere ve beni pisligine ragmen hep buyuleyen bu sehire....Hayir istemiyorum kucuk bir sahil kasabasi.Bu sehirde bahceli bir ev tek hayalim.Belki cok param olursa olsun deniz kenarinda bir evim ama ben Londra'dan ayri olamam gayri...


Deniz kenari okuma hallerine,ayaklarima iyi gelen kuma,denize,dalgalara,ruzgara....



Gamze'ye ve cok ince dusuncesine...Bazi insanlarin zarifligi,inanin ki su hayata daha bir askla sarilmami sagliyor.Hele su Frida'yi goruyorsunuz ya,onu takanlara, yapanlara ben ayri bir askla bakiyordum hep.Istanbul'da iken karsima ciksa da alsam diye cok gecirdim icimden.Nasil bir temiz kalple dilediysem!Gamze yapmis ve gondermis.Beni sevindirdigi kadar sevinsin dilerim,elleri kalbi dert gormesin.

Mukemmeli gordugumde biliyorum.Her sabah aynada karsimda duruyor😍(kendimiz gorebilecegimiz en mukemmel seyiz demek istiyor bu dergi,hani kendimizi cirkin buldugumuz sabahlar hatirlayalim)

nasil baktiginizi degistirirseniz,baktiginiz seyler de degisir!(her sey bakis acisina bagli degil de ne)

Kasada sira beklerken kasa yanina dergi koyan supermarketlere mutesekkirim.Sira beklerken okuyor,bakiyor ve almiyorum.Uzgunum o kadar parayi veremem.



Scrabble aksamina.Hayatimin ilk scrabble'i idi.Pek sevdim!



Yardim kuruluslarinda karsima cikan ganimetlere cok mutesekkirim.Mumluk 50 penni.scrabble £2...Bu memleketin en guzel seylerinden biri yardim kuruluslari,ugrayin demekten vazgecmeyecegim:)


Tabii ki aksam kahvelerine....


Bana bu kitabi odunc veren kardesime...Oyle cok sevdim ki,sevgimi ifade edemeyecegimi,ne kadar begendigimi aciklama kapasitem olmadigindan kendisine ayri bir yazi yazmadim...Iyi ki okumusum.Ece Temelkuran'dan okuyup da begenmedigim bir kitap olmadi.


Tabii ki Pasabahce'den bana bunu alan canim kardesime mutesekkirim.Kendisi aynen bu sekilde kendi evine asmisti,ben cok begenince ne yapti etti Pasabahce'de bulup bana da aldi.Iste gelecekteki evim icin ilk totem bu💓 Pasabahce'yi ne kadar sevdigimi soylemismiydim?


AHHHH Christine!!!! Yuruyuslerimde karsilastigim,sohpet etmeyi cok sevdigim,iki kopekli pembe rujlu,sakin kadin.Pijamali yuruyuse cikinca "seninle konusmiycam,pijamali cikmissin" diyen kadin.Kendisi hep kokos,hep bakimli.Beni kahveye davet etmesine,muhabbetine mutesekkirim.Nasil guzel bir bahce yapmis,bayildim.Cekindim,daha cok foto cekemedm,bu fotoyu da blogum icin cekiyorum,senden bahsedicem deyip de cektim😃 Insanlarin evleri,kendilerini nasil da yansitiyor!


Kefirli daha bir puf puf olan pankekleri yapana cok mutesekkirim.



Gecen haftalarda Onur yuruyusu vardi Londra'da.Londra daha bir renklendi.Metro istasyonlari gokkusagina boyandi ve kimi firmalar da desteklerini esirgemedi.Mutesekkirim.Gay,lezbiyen,trans ne olursa olsun insanlari oldugu gibi kabul edip.deger verip ise alan firmalara,farkliliklarimiza ragmen bir sekilde harmoni icinde olabildigimiz (cogu zaman) bu sehre ve ulkeye mutesekkirim.Tum dunya icin dilegim budur.apayri olup,birlikte olabilmek,bolca tolerans,saygi...

Hepimize mutlu bir haftasonu diliyorum.

No comments:

Post a Comment