12 July, 2017

Liste 28-Denemek istediginiz en cilgin seylerin listesini yapin


Fotograflar alakasiz olsa da,Hampton Court Palace'a giderken cekmisim,gostemeden edemedim.


Ben kendimi hic cilgin gormuyorum ki her ne kadar bir cok kisi bunun aksini dusunse de...

Rafting ve air-balooning yapmak istiyorum cilginlik sayilabilirse???? Hos parasut ile atlamis bir insan icin sanirim normal sayilabilir bu ikisi.Ben Navis'e yuruyus yapmak istiyorum,bu da gayet normal birsey gibi geliyor bana.

Bunun disinda yapacagim en guzel cilginlik,en cok ihtiyacim olan, kucuk bir sirt cantasini yanima alip,hic birsey soylemeden kapiyi kapatip,kendime kacmak olur,kaybolmak.Hani Tayland'a ya da Hindistan'a gitmek, yoga-meditasyon kamplarina katilip uzun sure sessiz kalmak,kimseyle iletisim kurmamak bir sure.


Kaba davrandigini dusundugum bir musteriye,davranisini yuzune vurup,kavga cikarmak olabilir belki kovulurum ve de patronuma al isini..... demek isterim...Hani dusunmek zorunda oldugum cok sey olmasa,sanirim cilginlikta sinir tanimayabilirim ama cilgin degilim,olamiyorum.HAYAT sartlari izin vermiyor😃😣😛

2 comments:

  1. Hahaha al benden de o kadar! Gerçi sen anladığım kadarıyla atlama, zıplama olayından benden daha cesursun.
    İş konusuna gelince herkes aynı durumda, üzülme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) is konusunda belki bir mucize gerceklesir bir gun Ozlem:)

      Delete