09 February, 2018

Tesekkur Cuma'si #168❤️


Gunaydin,Tunaydin.Yazsam mi yazmasam mi diye dusunurken oturdum laptop basina.Once Vinnie'yi cise cikarmaya gitmem gerek,sonra da baslama saatinden biraz daha once varmak uzere ise.Bazi seyleri kendi saatimde yapmadikca yetisemiyorum ise,cunku yapilacak is bitmiyor ve kendimi tukenmek uzere hissediyorum.Bu hafta cok da kolay gecmedi ama cok sukur gecti.Simdi yanimda Adonis mirlarken,hala pijamalarim uzerimde yazacagim haftamin kucuk mutluluk ve sukur anlarini ve biliyorum "yayinla" dugmesine bastigim zaman kendimi cok daha iyi hissedecegim.Sabah evi supurdum,iyi uyudum muhtemelen ise yuruyerek giderim,daha ne olsun iyi hissetmek icin degil mi? Bir de inanilmaz kararsizlik,karar verememe,verdigim karari iki dk sonra degistirme huylari edindim bu hafta.Hormonlar mi,kadinlik halleri mi bilemiyorum,Ay resmen kendimden yoruluyorum bazen!

Neyse gelelim haftalik mutesekkir oldugum anlara.. Basta cok sukur sagliga,sevdiklerimin sagligina....


Unuttugumu,hatta kaybettigimi sandigim makyaj malzemelerimi bulmus olmama.Buldugumda bir ciglik,duyan cantamin en ucra kosesinde £100 buldum sandi😃


Baska evde uyanmalara,ev hali uyurken kitap keyfi yapmalara....Ve tabii ki bana bu ayraci alan biricik Peri'me.


Yemek sonrasi oje suresim geldi,utanmadim sordum.Paylasan canim Rose'a ve aramizdaki samimiyete...


Ilham veren tsort-elbiselere...Nefret edemiyecek kadar cok sevgim var,gulusum imzamdir diyor!





Ne zamandir burnumda tuten Rye'a ve Camber Sands'e gidebilmis olmamiza.Daha fazlasi storide.Bu Hikayelerin IG'da tutulabilmesi ne iyi oldu,kisa blog yazilari gibi...


Ukelele calanlara,kendi kendine ogrenmeye calisip ilham olan yasi neredeyse 60,ruhu hep genc olan benim canim adamim biricik Allan'a...Bol muzikli,dansli,yemekli icmeli cok keyifli onlarin yaninda gecen zaman.




Bizi her zaman askla agirlayanlara,seviyoruz diye sevdigimiz yemekleri yapanlara...Benim tarifim e benzer bir balikli pay dedigimiz pek ic isitan bir yemek yapmis Allan.Eski fotograflarin kusuruna bakmayin😆





Temizlik yaparken ic isitan manzaralara ve de £1'luk nergis buketlerine!!! Bahar geliyor Bahar!


Bana bu minnos kutugu hediye eden teyzosuma.Bilmem nerde cok paraymis bu kutukler arkadaslar,akil kari mi?


Beni dusunup tatli hediyelerle simartan insanlara cok ama cok tesekkur ederim.Hayat seni cogu zaman cok cok severim!!!! Hersey gonlunuzce olsun,sevgiyle kalin,Haftasonunun keyfini cikarin!

No comments:

Post a Comment