25 October, 2018

Icimdeki gunesi yakalama aski bir baska


Gunaydin,Gunaydin.Saat olmus 10:30 ben kurulmusum laptop basina,sanki ogleden sonra yola cikacak olan ben degilim! Valizim hazir degil,getireceklerim oyle ulu orta duruyor.Sanirim onumuzdeki 5,5 sat icinde her yonden hazir olacagim,panik yok isler yetisir diye hatirlatiyorum kendime.


Blog yazmak hayatimin en guzel aktivitelerinden,gun dogumuna sahit olmak en sevdigim mucizelerden olduguna gore,daha fazla erteleyemezdim degil mi?Cok sukur gosterene,var edene,her sahit oldugumda icimi nice guzel duygu ile dolduruna.Su olaya sahit olurken,hissettiklerimi ifade edebilmek mumkun degil,gercekten degil.Bir gun,hayal ediyorum,boyle sabahlarim daha cok olacak,yarim saatte deniz kenarinda olacagim,cogu sabahim boyle baslayacak...


Bu mevsim,erken kalkmak icin en guzel mevsim diye dusunuyorum yillardir cunku gunes cok cok erken dogmuyor,gune uykuyu alip baslamak da  insani iyi hissettiriyor.


Erken yatip erken kalkmayi seven biri olarak cogu tatil gununu yatakta geciren insanlara hayret ediyorum.Tabii ki dinlenmek herkesin hakki ama hep yatmayi,oturmayi kendine yasam felsefesi edinmis insanlar beni mutsuz ediyor ve oyle insanlari hayatimdan uzak tutmaya calisiyorum ya da mesafeli olmaya bakiyorum.Beni yasamak icin sevke getiren,ilham veren insanlara ihtiyacim var hayatimda.






Nasil guzel bir filtredir bu gundogumu filtresi..

Dun aksam oturdum yarim saati bu fotograflara bakarak gecirdim,telefonun hafizasini temizledim ve yine fotografin varligina sukrettim.Boyle geri donup bakinca,kendimi cok mutlu hissediyorum,unuttuklarimi hatirliyorum.Zaten fotografi hep sevdim,cekmeyi,poz vermeyi,albumlerde toplamayi.Iyi ki sevmisim,iyi ki bir dolu fotograf cekmisim gencligimden beri.Geride birakacagim en buyuk miras fotograflarim ve kitaplarim.



Sizi artik fotograflarla basbasa birakayim.Camber Sands'e giderken,yolda gordugum manzaralar ki dun gece IG'de paylastim (@cilek_suyu) bana Turner'i hatirlatti.Adam nasil bir kabiliyet sahibiymis ki,nice boyle manzarayi tuvale yansitabilmis.Hayran olmamak mumkun degil!






Mutlu olun dostlarim,hersey gonlunuzce olsun.Her gun sahit oldugumuz mucizelerin kiymetini bilelim dilerim.

Unutmadan suraya hayatimin en ama en guzel (simdilik) gun dogumuna sahit oldugum sabahin linkini de birakayim,geri donup okudugumda yine mest oldum.Yurekten soyluyorum,saol blog.Sag olsun blog yazmama sebep olmus kankim.



Hosca kalin,coskuyla kalin.💓

6 comments:

  1. deniz kabuklarına asla hayor diyemem :)

    ReplyDelete
  2. Gün doğuyor, yeni günle yeşeriyor yeni umutlar. Fotoğraflarlar harika, deniz kabuklarına bayıldım.

    ReplyDelete
  3. İçim açıldı yeminle ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEN DE yorumlarinla icimi aciyorsun benim:)

      Delete