19 October, 2018

#Tesekkur Cuma'si 187


Selam dostlar.Ne guzel bir Cuma daha geldi,cok heyecanliyim cunku gun sonunda 12 gunluk izindeyim.Nice planim var,bakalim nasil gecicek?Yilin en mutlu zamanlari aile dolu zamanlar.Cabuk gecmesin dilerim.

Is fena degildi,duygusal acidan bir asagi bir yukari idare eder cinstendim(isten ziyade ozel meseleler😞) cogumuz gibi.Kimi insani tanidikca sahip olduklarima cok cok sukrediyorum her zamanki gibi.

Genel durum guncellemesi bittigine gore,kucuk mutluluk anlarima gelince....

Bu yukarida gordugunuz sebze Daikon ya da mooli olarak gecen bir Dogu Asya,ya da Guney Asya'dan.Ilk defa duydum,gordum.Turp ailesinden.Hem korilerde kullaniliyormus,hem de cig olarak tuketilebilirmis.Japonlar tursu halinde ya da cigden pirince eslik etmesi icin kullanirlarmis.Henuz bir sey yapmadim ama sanirim salata olarak tuketecegim.Yapip begenirsem paylasirim.


Yatak odasina giren isiga...Disbudak agacimin golgesi ve yapraklarin titremesi.


Is oncesi kahve keyiflerine.Su ehliyet sinavim bir gecsin daha iyi okuyacagim.Zor okuyorum ve en kotusu teste calismak hic icimden gelmiyor.Sinav gunu dibimde ve sanki hicbir sey bilmiyorum,Canim sadece bos islerle ugrasmak istiyor ama diger yandan da kendime baski uyguluyorum ki bir an once ciksin aradan.Kafamda deli dusunceler!


Yeni bir koltuk alasim var.Alinca pencere onu boyle olucak,olmak zorunda kalacak gibi.Fikri veren Serap'ima mutesekkirim.Siz ne dusunuyorsunuz.Bana simdilik tuhaf geliyor.Bu masayi da degisik bir renge boyayayim diyorum,belki sari belki yesilimsi mavi?


Arada detaylari temizleyebilmeme...


Ne bulduysam icine attim  dedigim korili yemeklerime.


Saglikli sebze sulu sabahlarima...



Yol ustu manzaralarina...


Erken kalkip yogaya gittigim sabahlara..Kendimi matin uzerinde ve sonrasinda hep cok iyi hissediyorum.

Hepimize keyifli bir haftasonu diliyorum,mutlu oldugunuz anlar cok olsun.

10 comments:

  1. Mutlu hafta sonu olsun, şöyle güzel bir sarı rengi çok yakıştırdım masaya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de sari diyorum cok uzun zamandir.Bakalim nasil ve ne zaman yapacagim aklimdaki bu isi.

      Delete
  2. Huzuru düşündürüyor fotoğraflarınız. Arayıp bulası geliyor insanın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Tulin.Boyle anlari cogaltmak icin ugrasiyorum cogu zaman:)

      Delete
  3. Koltuğun önüne bir puf, masada sarı boyanmış olarak hayal ettim ben birden :))
    Öpüyorum seni, iyi tatiller... Bolca hasret gider ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tamam sarida karar kiliyoruz blogosfer ailesi olarak:)Ciceklerden pufa yer kalir mi bakalim:)

      Delete
  4. iyi tatiller hayırlı cumalar dileriz efem güzel bir yazı olmuş.

    Güzel sözler

    ReplyDelete
  5. Sebze konusundaki deneyimlerini merak ediyorum, daha önce hiç görmedim bunu. Tatil ne güzel, her anını güzel geçirmeni dilerim. Kahvenin yanındaki cake gözlerden kaçmadı, nefis görünüyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yapayim da yazayim,sanirim en kolayina kacip salata yapacagim beyaz yakali.Cok tesekkur ederim,tatil ve isten uzak hep mi mutluluk verir:)

      Delete