24 October, 2018

#Neler Yapiyorum 7


Neredeyse Ekim'i de bitirdik.Ekim ayi,en sevdigim mola zamani.FB yine hatirlatti ki son yillarda en cok izinleri bu zamanda kullanmisim,iyi ki.Hem babamin,hem kizkardesimin,hem Fred'imin dogdugu sahane ay.Yine tatli anilarla kapatmak uzereyim bu ayi ki,ne mutlu bana.Mutesekkirim.

Gelelim Ekim'in Neler Yapiyorum'una....


🍂Seviyorum:Izinde olmayi,ise gitmemeyi


🍂Yiyorum:Bolca sekerli seyler


🍂Iciyorum:Kahve ve su


🍂Hissediyorum:Iyiyim,cok iyiyim cok sukur ama Ryan Air gibi her firsatta para yapmaya calisan firmalara karsi cok sinir olmus hissediyorum.Kisacik bir yolculuk icin,dunya kadar para(ki biletler aylar oncesinden alinmis).yanyana koltuk icin para.Adam gibi fiyat koyun,her sey icinde dahil olsun canimi yiyin arkadas!


🍂Yapiyorum:Bolca yuruyus ve yoga.En sevdigim,en mutlu oldugum yerler hic suphesiz bu ikisi ile ic ice oldugum zamanlar!


🍂Dusunuyorum:1 Kasim itibari ile kendi kendime meydan okumayi dusunuyorum, planliyorum.Bakalim ne kadar becerebilecegim.


🍂 Hayalini kuruyorum:Onumuzdeki 3 gun Irlanda'da olacagim.Orda keyifli vakit gecirmenin hayalini kuruyorum ve tabii ki bir mucize olmasinin ,piyangoyu tutturmanin kendi isimi acmanin falan filan...


🍂Okuyorum:Isabel Allende,Paula

🍂Dinliyorum:Gecen aydan farkli bir sey dinlemiyorum.Yeniliklere ve tavsiyelere acigim dostlar.

🍂Izliyorum:ITV'de Strangers.BBC'de Cry'i bitirdik Pazar gunu.The Walking Dead ve tabii ki Strictly Come Dancing.

Hepimize cok keyifli bir aksam dilerim.💓

8 comments:

  1. Bol keyifli bir tatil dilerim İrlanda'da, kim bilir nasıl güzeldir..

    Ucuza bilet aldım zannediyor insan ama bir bakmışsın ödediğin ek ücretlerle diğerleriyle aynı fiyata geliyor :)

    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Ezgi.En uyuguna dunyayi gezen insanlar kahramanim benim:)

      Delete
  2. Kendi kendine meydan okuyacaksın ha kasım'da... Çok merak ettim bak şimdi ♥

    ReplyDelete
  3. Pastoral ekim fotoğraflarına bayıldım, Walking Dead'i listede görünce nedensiz heyecanlandım. Bir haftada bir bölüm çekilen dizi denen eserler varken yılda sadece 16 bölüm çekilen Walking Dead dizi değil, dizi-üstü olarak anılması gerekir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam DOO,kesinlikle ne guzel bir tabir,dizi-ustu:) hos hic bir bolum hala beni 100.su kadar etkilemedi:) pastoral en sevdigim tur:)

      Delete
  4. Fotoğraflar harika, tatilin ismini duymak bile huzur veriyor. En sevdiğim iş tatil yapmak:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesinlikle,keske daha cok tatil yapabilsek:)

      Delete