01 March, 2019

Tesekkur Cuma'si #198


Selam Dostlar.Hayirli,mutlu,huzurlu bir Cuma dilerim.Hosgeldin Mart.


Bu hafta sabahin 4'unde kalkip ise gitmis olsam da gayet keyifli,oldukca kolay gecti.Zaten bugunlerde kendimi oldukca hafif hissediyorum.Yanlis anlasilmasin kafamda donup duran 3 konu var her daim ama olsun,saglik olsun,her sey hallolur.


Bugun isten ayrilirken,magaza mudurum iyi haftasonlari Sibel,bu hafta  icin tesekkurler dedi.Kendimi cok mutlu hissettim.Takdir etmek, edilmek guzel ve ben bunu her zaman hayata ve sevdiklerime karsi gostermeye calisiyorum.Bu konuda cok da iyi oldugumu iddia edebilirim.


Sizi bilmem ama su hafta itibari ile bahari yasadik biz.Hos su an gri gokyuzu,hava serinledi ama yalanci bahar iki gun de olsa ruhlara pek iyi geldi.O yuzden baharin gelisine cok ama cok mutesekkirim.Otobus duragindan eve yururken durup kizlara (bahar dallarina) selam kizlar diyorum.Bahcedeki mirabelle de giymis gelinligini,mutfak penceresinden her baktigimda mest oluyorum.Tabiat ananin partisinden cok memnunum her yil,cok sukur gorene,hissettirene.Cok mutesekkirim.


Mart ayi itibariyle hedefim,Istanbul'dan dondugumden beri orta sehpanin uzerinde bulunan 13 kitabi okuyabilmek.(abartiyorum ama,niyetliyim! yarisini okuyabilsem tamamdir,sonra raftaki kitaplara gecebilirim.Her zaman son aldiklarima oncelik veriyorum) Kitapsiz kalmamaya mutesekkirim.Defne'min odunc verdikleri de var iclerinde.Diger niyetim de ehliyet sinavina calismak.Kaldigimdan beri 1 sayfa acmadim,Bu ay her gun 1 saat calisip,test cozecegim.1 saat de okuyacagim kitaplarimdan.Nisan ayinda yazili teste girip,gececegim 3.ve son kez.Sonrasi da direksiyon testi.Benim icin bu yolu bu kadar gelebilmek bile mucize inanin ki,hatta bu karari almak bile!


Tabii ki her zaman yuruyuslerime ve yoluma serilenlere mutesekirim.Ayakkabili fotolar her daim favorim😎


Mumlarim mudurlerimin Noel hediyesiydi.Tam benlik hediye sectikleri icin mutesekkirdim,bitmek uzereler.

Hepinize cok mutlu,mutesekkir oldugunuz bir haftasonu diliyorum.Umarim firtina cikmaz da sehir disina arkadaslarimizi ziyarete gidebiliriz.

Mutlu olun💓💓

4 comments:

  1. Ne kadar sıcak bir ortam :)

    ReplyDelete
  2. Bahar gelmiş geliyor .Görseller ufkumu açtı
    Teşekkürler.
    Sevgi özelin Benim Atatürk'üm eserini merak ettim ve not aldım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sibel'cim tesekkurler.Ben de merak ediyorum:)

      Delete