24 March, 2019

Pazarlari Pek severim #7


Mutlu Pazarlar dostlar.Sabah uyanis 6:00.

Sahane.aydinlik,mis,ferah bir sabah,gun...

Kizlar dun gece bizde kaldi,cok gulduk,eglendik.Iki Mamma Mia'yi da izledik.Yatmamiz saat 1'i buldu nerdeyse.Ben koltukta yattim,pijamalarimi giymeden😂😃 Ne yalan soyliyeyim,koltuk ustu yayilmayi gunun her saati ayri seviyorum.Fred,Yeliz'le uyumaya karar verdi,teyze gelince satilir ya anneler,hemen benimki de beni satisa gecti😆😆 Cok guzel uyumuslar teyze-yegen.Yeliz cocuksuz uyumanin mutlulugu icindeydi sabah kalktiginda.


Ig gezintisinden sonra tabii ki yuruyus.Dus ve yoga icin hazirlik.Gayet guzel hazirlandim,giyindim ama saati gelince,ayyyyyyyy dedim sanki gidemeyecegim benim midem yaniyor bugun.Gitme saati gelip,gecene kadar kendimi yedim,saat 2'ye yer ayirttim,sonra ona da gitmek gozumde buyudu.Ben de pijamalarimi giyip,gunese dogru attim kendimi yataga,kestirmeye.Kalktigimda kitap okudum,yine gereksiz seyler yedim ve aksamin 5'ini geciyor su anda saat.


Yapicam dedigim seyleri yapmadigimda kendimi suclu hissediyorum.Sonra da kendimi yiyorum.Kendimi telkin etmem de zaman aliyor bazen,Sibel diyorum her zaman hayata karsi ayni performansi gosteremezsin her zaman,kapa ceneni otur,sessiz ol,dinlen,dur!!!! Bunda pek de basarili oldugum soylenemez.Ama ogreniyorum.Daha iyi olacagim.

Bu yuzden bu yaziyi burda birakiyorum,kendime iyi gelsin diye.Yogaya gitmemek,uyumak,durmak da ok Sibel diye hatirlatmak icin.

Yeni hafta tum uguruyla gelsin dostlarim,kolay gecsin.Sevelim,sevilelim.kendimize nazik davranalim.💓

2 comments:

  1. Mamma Mia; ne güzel yapmışsınız izlemekle... Ben de izleyeceğim inşallah maşallah...

    Bu aralar planladıklarıma o kadar çok uymuyorum ki suçluluk bile hissedemiyorum. Sadece benim dışımda bir insan varsa o programda o zaman kendimi yapmak için zorluyorum.

    Sevgiler çokça ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. kotu gun dostu gibi benim icin Mamma Mia,ne zaman izlesem iyi gelir:) Kendimize oncelik tanimayi ogrenmeliyiz:) Operim

      Delete