31 January, 2020

Neler Yapiyorum #21 ve Tesekkur Cuma'si #223


Selam Dostlarim.Mutlu,hayirli,ugurlu,bereketli bir Cuma gunu diliyorum hepimize.

Tatil donusu,is hayatima ve burdaki duzenime alismaya calisiyorum,cok sukur bu donem eskisi kadar uzun surmuyor ama kolaylastigini da soyleyemeyecegim.Iki memleketteki duzenime,sevdiklerime,hayatima gercekten cok mutesekkirim.

Bugun izin gunum,sabah Fred'i yuruttukten sonra hadi hemen alis-veris isini de aradan cikartayim dedim ve sirt cantami alip biraz asagidaki Lidl'a yuruyerek gittim.Lidl burdaki uygun marketimiz,sebze meyve gibi seyleri ordan almaya hic cekinmiyorum.Bugun hatta aloe-vera bile aldim evime,annem cok iyi dedigi icin, onun verecegini ucakta tasiyamayacaktim.Fiyatlari ile butce dostu Lidl'a gercekten mutesekkirim.Bu da bu haftaki alisverisim.Malum,oglen yemegi icin de birseyler yapmak gerek.Naturya'lar da benim is yerinden,10p.Yulafa katmak icin aldim,deneyeyim diye,protein ve enerji icin.


Yine is yerimin yardim kurulusu icin kurdugu tezgahta karsima cikanlara mutesekkirim.Bunu da Defne'me aldim,cunku sezonda gorup asik olmustum.Ne kadar bir sey almayacagim desem de,hediye alip vermeyi seven bir insan olunca karsima komik rakamli seyler cikinca almadan edemiyorum.


Bu sefer Pegasus ile uctum ve sanirim yeminimi bozdum cunku beni hayal kirikligina ugratmadi.Valizim yarim kg fazla geldi,hayret ustune para almadilar,zira eskiden hic toleranslari yoktu ya da bana oyle gelmisti.Iyi ki babamin aldigi yerli princleri annemin verdigi fazladan soslari geri birakmisim ve kitaplari babamin dedemden kalma avukat cantasina koymusum,yoksa 20kg hakkimi coktan gecermisim.O yuzden babamin pratik zekasina cok mutesekkirim.




Son sabahimda erken kalkip,gunesin dogumunu izlemeye yuruyuse cikabildigim icin cok mutesekkirim.Bu rota her zaman benim yuruyus ve mutluluk rotamdi.Canim Istanbul!


Bana kitap alanlara cok ama cok mutesekkirim.





Kardesim ve Kuzey ile Kadikoy'de gecirdigim tatli gune,varliklarina cok ama cok mutesekkirim.Kuzey yildizim benim,varligin valigimiza oyle buyuk bir armagan ki.Hikayelerde gormussunuzdur belki,yegenlerime cok buyuk askla bagliyim,cunku kardeslerime asigim.Varliklarina.sagliklarina cok ama cok sukur bin sukur.



Kedilere,kopeklere kapilarini acan isletmelere cok mutesekkirim.Memleketimizde sokakta hayvan gormek sehrin ayri bir karakteri,guzelligi,onlar da bizim bir parcamiz,sokaklarimizin rengi nesesi.Lutfen onlara cok iyi bakalim,sevelim,goz etelim.Allah'im karsilarina hep guzel insanlar cikarsin dilerim,koruyan seven,besleyen.

Ay bunlari okuyunca,fotolara geri donup bakinca gozlerimden gelen yaslara engel olamiyorum.Duygular hep selale bende.

Gelelim Neler Yapiyorum'a.Ucundan tutayim Ocak bitmeden.

Seviyorum:Iki memleketli olmayi,sevdiklerime kavusmayi,topladigim anilarimi.Arada kalmis gibi hissetsem de bazen kendimi; bu ayricaligi.

Yiyorum:Karbonhidrat agirlili her sey.Hala bir duzene oturmadim geldigimden beri.Bir anne sofrasi kurmuyorum tabii ki.Hatta dun kendime seker bile aldim,cok yaramazim!

Iciyorum:Kahve,su,Istanbul'da delice cay ictim.Donuste bir kac aksamdir yine sarap icmisim.

Hissediyorum:Tum duygusalligim ustumde.Is yerimde de degisiklikler oluyor,mudurum baska magazaya gidecek,uzuluyorum ve degisiklikleri merakla bekliyorum.

Yapiyorum:Hala bir hobim yok.Annem bana tig isi ogretmeye calisti ama cok basarili oldugum soylenemez.Sanirim bu sevdadan vaz gecmeliyim.Yoksa bu soruya cevap vermeyi birakacagim.

Dusunuyorum:Ailem ve sevdiklerimden baska dusundugum bir sey yok bu aralar.

Hayalini kuruyorum:Annemi tatile goturebilmeyi ve istedigim magazaya transfer olmayi.

Izliyorum:Netflix'de Massaih'i izledim bitirdim.Cok sevdim.Atiye'yi izledim,Cansu'nun tarzi ve manzara disinda beni cok etkilemedi.Dun aksam da IT'in birinci ve ikinci bolumunu izledim.James Macovoy'u cok seviyorum.Aslinda korku filmi taraftari degilim ama icimden geldi nedense bunlari izlemek.

Okuyorum:The Gurus,the young man and elder paisios.Kitapligimda neredeyse 10 yili askindir bekleyen,cok sevdigim eski bir dostumun hediyesi gercek hayat hikayesi.Genc adamin inanca dogru yolculugu,kendini bulmasi.Anna da cok sIkI Ortodoxtu.Hatta gorusmeler kesilince acaba monastira mi kapandi diye dusunmeden edemiyorum.Ara ara aklima duser Romanyali arkadasim.

Dinliyorum:Bu sabah Canim Aylin Cifci'nin uzaylilarla konusan kiz podcastinin ilk bolumunu dinledim.Aylin'i bloglari actigimiz ilk gunlerden beri takip ederim ve gercekten uzaktan sevdiklerimdendir.Podcast da ayni,dinlemesi zevkli,candan muhabbet halindeydi.Podcast dinlemeyi de seviyorum,eskiden radyo dinledigimiz gunleri cagristiyor.Bu yuzden spotify'in varligina gercekten mutesekkirim.Bunun disinda arada yoga melodileri aciyorum,su anda A perfect Day albumunden karisik sarkilar arka planda.

Iste boyle dostlarim.Bu aksam 7'de Mumine Yildiz'in dua halkasina katilmaya niyetliyim.Sizin saatle 9'da sanirim.

Hepimize cok iyi bir Subat ayi diliyorum simdiden,istediklerimize hayirlisi ile kavustugumuz,bahara dogru tatli tali yol aldigimiz,yumusak,renkli bir ay olsun.

2 comments:

  1. Ne güzeldir memleketten dönüşler, dolu doludur. Bavullarla gelenler azaldıkça özlem dolar, yük özlemdir artık. Güzel kitaplar, keyifli okumalar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok guzel cok.Evet gercekten ozlem,yuk oluyor bazen:)

      Delete