02 February, 2020

Pazar'lari pek severim #24


Umarim sahane bir Pazar gunu gecirdiniz ve haftaya bomba gibi baslamaya hazirsiniz dostlarim.

Ben calistim,buna ragmen keyifli bir gundu acikcasi.Isten erkence cikinca,gec ogleden sonra bana kalmis ve bir kac is hallettigimden kendimi gayet iyi bir haftasonu gecirmis gibi hissediyorum.Dun aksam o kadar cok karbondidrat tukettim ki,uyumaktan kendimi alamadim resmen,gozlerimi acamadim.Bu aralar yemege doyamadigim bir gercek ama kendimi dun aksamki gibi hissetmeyeli cok oldu.Bu aksam ustu tam tersi gayet enerjik hissedince,herhalde dun aksam karbonhidrat zehirlenmesi yasadim diye dusundum resmen.

Is sonrasi oglusu yuruyuse cikardim,hava gayet gri idi ama park yine cok iyi geldi,baharimsi kis yasiyoruz resmen,bahar dallari acmaya baslamis bile ki bu beni korkutuyor.Kuslar civil civildi yine parkta.


Az once kendime bol kopuklu bir Turk kahvesi yaptim,aksam aksam.Bu da annemden edindigim bir aliskanlik.Annem herkes cekildikten sonra kendine bir kahve yapar saat kac olursa olsun.Onun yaninda ben de eslikcisiydim tabii ki ve cok sukur ki kahve gece uykumuza etki etmiyor.


Bugun annem 59 yasina girdi.Ailemizin biricik Bereket Tanricasi.Neye dokunsa her seyi ayri guzellestirir,tertemizdir,duzenlidir.Susludur.Gereksiz yere dusunur,kurar,uzulur.

Annesini buyudukce seven,anlayan bir kadinim ben.Acikcasi gencken annemi seviyor muyum,annem beni seviyor mu diye dusundugum cok olmustur.Buraya geldim geleli bir iliski kurduk biz ve arkadas olduk.Belki de Ingiltere'ye gelme sebeplerimden birisi buydu,hos zaten yolculuk insani degistirmiyor mu?

En cok annemin eskiden yasadiklarini anlatmasini seviyorum,o anlattikca sevgim daha cok artiyor.Gucune,sabrina her seyine hayranim.Gencecik yasinda koyden gelmis,gencecik evlenmis,30'una gelmeden 4 cocuk dogurmus,hamile hamile komurlukten komur tasimis bir kadin annem.Okusaydi nasil da basarili olurdu dedigim kadinlardan.Kizlarinin hepsine ille de okuyun,isiniz,egitiminiz olsun,herkese 32 disinizi gostermeyin diyen annem.Torunlarina asik annem ki aaaa ben asla torun bakmam diyenlerden.

Yas aldikca anladim ki,anne cok buyuk bir hazine.Allah hepsine saglikli omur versin.Icimdeki en buyuk hasretim annem,son yillarda tecrube edindigim.Her gun ozluyorum,hani burnumun diregi sizlayarak ozluyorum.



Iyi ki dogdun canim annem,ilham kaynagim,destegim,arkadasim.Hayat seninle cok ama cok guzel.Nice mutlu yaslarin olsun.

Annenize sImsIkI sarildiginiz,rengarenk,mis kokulu bir hafta diliyorum.

2 comments:

  1. Keşke imkan olsa da haftanın 5 günü Pazar olsa :))

    ReplyDelete