08 April, 2020

Hafta Ortasi Lakirdisi


Selammmmm!!!!💗💗💗

Sabah 8 civari sanki bir sise cini aksamdan icmisim gibi kalktim,hatta gozlerimi zor actim.Burnum tikali,kafam tuhaf,sanki bas agrim var.Dun aksam isten gelirken ay muhtesemdi,yilin ilk super ayi.Gul pembesi rengindeymis.Ig'de birinde okudum,pencere kenarina suyu koyup,sabah ilk is icin diyordu.Ay suyuymus.Adini ve fikrini sevdigim icin ben de pencere kenarina biraktim koca bir bardak ve ilk is onu ictim.Kahvemi de ictikten sonra  oglani yuruyuse cikardim,hatta cikmadan saclarima sekil verip,kardesimin verdigi sweatshirti giyindim.Gunes piril piril,sicaklik 20 derecelerdeydi.

Park tabii ki hareketliydi her zamanki gibi.Sansima Fred'e bakmak icin arkami dondugumde Christine ile karsilastim.Canim yuruyus arkadasim,hani hep suslu yuruyuse cikan.Aramizda fiziksel mesafe ile ayak ustu muhabbet ettik.Yaninda kocasi da vardi bu sefer.Sanirim Corona doneminde ask tazeliyorlar,zira senelerdir ikisini beraber gormedim.Harry kanser ama sanki kanser hic yokmus gibi gozukuyordu,bu bana mutluluk verdi.Ikisini de severim.Kopeklerinden birini kaybetmisler,uzuldum.C ameliyat olmus falan.Zaman ne cabuk geciyor,onlari en son gordugum zamani bile hatirlamiyorum!


Yuruyuse cikar cikmaz kalbime bir nese doldu,yine en sevdigim agacimla karsilastim.Iki gunde nasil da ciceklenmis,guzellik abidem benim.Icime kattigi duygulari bir bilse,hos bence biliyordur!


Eve gelince utulerimi yaptim,kizlarla FT derken,kendime soz verdigim gibi cimleri bicmeye bahceye indim.Saksidaki ortancalardan birini topraga diktim.Citin dibinde 5 tane ortanca var artik.Dilerim anneminki kadar kocaman olurlar,en buyuk hayallerimden birisi.Biraz topraklari eseledim,son kalan topragimi diplerine doktum,sularina vitamin ekleyip bolca suladim.Aksam annemle ortanca konusunda konusmak istiyorum,bakalim ne tiyo verecek.Haftada iki kere sulamak gerekiyormus ortancalari. Ortancalar acana kadar biraz renk vermem gerekiyor bahceme.Cok yesil bir bahce,biraz renge ihtiyaci var,renkleri mobilyasindan.Bir de bugun tum su kaplarini doldurdum,sus gibi dursin diye bahcede biraktim.Hem renk olsun,hem de sulamak icin hazir olsun dedim.Belki bir adet sardunya alirim,bos bir saksim var.Dusundum de ben artik kirmizi cicek sevmiyorum.Sanirim C'nin etkisi.Bir gun kirmizi cicek sevmedigini soylemisti ve ben sasakalmistim.Sayesinde fark ettim ki,kirmizi o kadar da canli degil sanki bitkiye gelince.Hos yas aldikca zaten daha yumusak renkleri sever oldum,artik kirmiziya tutkun degilim ki zaten hicbirseye  tutkun degilim.eski atesim kalmadi!


Bir hafta sonra @ozlemledoyasiyayasamak sayesinde yaptigim #saurkraut'umu da actim,ust yapraklarini yedim.Sahane olmus bence,bakalim aksam daha iyi bir sekilde yiyecegim.Sanirim beyaz lahana da yapacagim bir ara,cunku tursuyu cok seviyorum.

Arkada gorunen de gecen hafta yapip,biraz yaktigim gronolam😆

Is aynen devam,sakin ama yogun ve yorucu.Yine de cok sukur,her sey olmasi gerektigi gibi,olmasi gerektigi yerde diye dusunup kendimi rahatlatmaya calisiyorum.

Hala kitap okuyamiyorum,The Walking Dead bitti simdilik,heyecenla yeni bolumu bekliyorum.Boris yogun bakimda.938 kisi Coronadan olmus su an gecen habere gore.

Aksam yemegine kisir yapacagim,yanina cig ispanak.

Hepinize iyi aksamlar.

6 comments:

  1. Sen "Lakırdı" diyorsun ben "sibel'in cıvıltıları" diyorum. hiç susma lütfen...teşekkürler...iyi ki varsınız.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu aldigim en tatli yorum!!! Civilti:) Cok cok sevdim.Basligi mi degistirsem,boyle bir seri mi baslatsam ki:)

      Delete
  2. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yaparsanız çok sevinirim :)

    ReplyDelete
  3. Bence bahçe Latin Çiçeği istiyor ;-) Hem yemelik, hem güzellik katmalık...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne kadar da guzel bir cicekmis Dilek'cim.Bakacagim,cok tesekkur ederim:)

      Delete