01 April, 2020

Izledim pek begendim!


Sahane bir dizi onerisi ile karsinizdayim.4 bolumluk mini seri,yani en sevdigim cinsten,sahane bir film izler gibi.Dizi ama izleyip sucluluk hissettirmeyen cinsten.

Asiri Ortodox bir bolgede,gorucu usulu evlenmis 19 yasindaki Ester'in gercek hikayesi.Ester baslarda geleneksel evlilik hayatini istedigini dusunur ki zamanla bunu istemedigine karar verir cunku basinda da kocasina dedigi gibi farkli bir kizdir Esty ve kacma plani yapar.Bunda da basarili olur.Yeni hayatinda onu nelerin bekledigini izleyerek goruyoruz.

Kitap Deborah Feldman'in.Dizi kafamda bir kac soru isareti biraktigindan kitabi da okumak istiyorum acikcasi.

Diziyi izledikten sonra,vayyy be ne hayatlar var diyor insan.

Iyi ki izlemisim. Kesinlikle tavsiye ederim.

Not:Bugun ise geri dondum,gayet sakin ortalik.Az sayida insani aliyoruz magazaya donusumlu olarak,bir dolu da yemeklik var cok sukur.Insanlar bosuna panik yaptilar sanki.Bir sureligine eski magazamda calisiyor olacagim,o yuzden eski gunlerdeki gibi yuruyerek gittim ise,cok ama cok iyi geldi.Gercekten mutesekkirim.Her sey cok guzel olacak,hepimize iyi bir Nisan diliyorum.Pozitiflige devam💓

4 comments: