01 May, 2007


hala....

mutfaga giremedim ben,girdim ama misafir gibiyim,cabuk,pratik ne varsa onu yapayim diyorum...halbuki haftasonu ne guzel patlicanlar,kabaklar almistim turk marketinden...ya patlican oturtma yapicam,ya da sibel'in kirli kizartmasini deniycem....

bu aksamda izgara da hafiften kizartilmis,mozarellali baget vardi menude,birde benim icin,klasik olan,beyaz peynirli,biberli bol zeytinli baget..hep yazi hatirlatir,okuldan gelip atistirmayi hatirlatir....

hepinize cok guzel bir ay diliyorum,saglikla,mutlulukla...sevdiklerinizle...

2 comments:

  1. Sibelim ya ben mideme bu balonu taktirdim taktirali yemeklere okuzun trene baktigi gibi bakiyorum afedersin.Canim yemek istiyo yiyemiyorum kus kadar belki ilk gunler diye boyle ama su son yaptigin sandvicten nasil canim cekti anlatamam keske yiyebilseydimm ama olsun zamaninda cok yedim simdi bakmakla yetiniyorum eline saglik ablamm.Limonun Pinar

    ReplyDelete
  2. Okuldan gelip atistirmalar. Ay ne guzel olurdu onlar.. Annem her gun kurabiyeleri hazir ederdi bana boyle :)

    ReplyDelete