06 July, 2008


bir masum mor menekse agliyor mu ne???

humusuma grisinileri bandirip bandirip yiyorum,karnim ac,aksam ustu,yemek yapicak halim yok,yapasim yok..zaten guzel bir kahvalti yaptim oglen uzerini,niyetim aksam yemegi yememekti...kiloya dikkat etmek lazim bu ara,zira turkiyede hep aliveriririm hemen..

bir kac hafta icinde anacigimin yaninda olucagimi hayal ediyorum,plajda yayiliriz peynirli,domatesli,biberli sandwicler yapar yeriz,hepsi annecimin bahcesinden..ne guzel kokarlar kimbilir...bir kac gun istanbul'da kalirim,bir kac is hallederim,manzaraya doyarim biraz,bogaz kenarlarindan...ozellikle emirgan'dan..babaannemin terasindan....

yapmaya niyetlendigim bir dolu isim vardi bugun,ama sadece utuleri yaprim,yarim yamalak,yayila yayila..bir postasi kaldi,onu da bitiririm az sonra...ablam geldi,sagolsun hediyesini getirdi..sevindim,etrafta cocuklar olunca,pozitif enerjiyi arttiriyorlar...

asil niyet,ev spasi yapmak bu aksam...bakim yapmak...bunu ihmal etmeyecegim...bu hafta da gecen hafta gibi,su gibi aksin istiyorum,insanlah...




menekseme sahip olali 1 yil oldu neredeyse...mutfakta,pencere kenarinda duruyor..arada cosuyor boyle,yerini cok seviyor biliyorum,adonis biraksa daha da cosucak...yapraklari cok,arada kotulesenleri kopartiyorum,bir kismini sevdigim insanlara vereyim diyorum,onlar baksinlar ama sanirim koparmayi beceremiyorum....kokunden gelmiyor,sapindan yarim yamalak kopsada olur mu acaba,baska saksida verir mi cicek.....

babaannemin de vardi cokca meneksesi,her yil daha da cogalirdilar,kopartirdi yapraklarini,koyardi baska saksilara..mermerden sehpa,menekse kosesi idi evin,uzerinde dantelli ortusu vardi....arkasinda klima..dayanamaz cok sicaklara benim babaannem...tontonum...

bunun disinda sardunyalarim da costular,fusya ve beyaz...cumba onundeler..onlarin da yapraklarini dagitmali,ama koyucak yer yok ki artik...seneye kaldi benim guzel bahce hayallerim,o yuzden beklemeliler...

bu sene domates yok,cicek yok bahcede..lavanta gibi gozukmeyen lavantalar var...

dilerim cok guzel bir hafta gecirin,dilek'cim'in postuna bir bakin..

No comments:

Post a Comment