08 July, 2008

dunyadaki en cirkin kiz kedi beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmm...

lily'im ben..arada kendimi orumcek saniyorum....

yorgun olmaktan yorgun olan ben,yemek yapmam,peynirli sucuklu pide yerim...spor yapmam,sozde bu pz gunu icin cok fit olmaya soz vermistim..ama kosmam,yurur,fotograf cekerim..her halukarda o gunu iple cekiyorum,manevi degeri cok cunku..buyuk bir sevkle anlatacagim,pz.aksami....

bu arada,ekim ayinda istanbula gelicem,biletler o kadar pahali idi ki,onumuzdeki iki hafta icinde,ertelemek zorunda kaldim,elamanim yok,o zamana kadar yetistiririm de en azindan,ohh gozum arkada kalmaz..

iste boyle,dilekler gec de olsa gerceklesir,daha iyi sonuclar vermek icin..mutlu olun ne olur,herseye ragmen..

dun aksam 7/7'de ,bomba patlamasinda,canlarindan,bacaklarinda olan insanlari gordum kisa bir sure,baktim,COK SANSLIYIM dedim,gercekten de oyle..binlerce sukurler olsun..sagligima,aileme,sevdiklerime,dostlarima-kimisi sexomanyak da olsa-isime,yagmurlu yaza bile...

No comments:

Post a Comment