13 July, 2008


hayat icin yarismak.....



hepimizin hayatina dokunmus kanser,kimimizinkine ucundan azicik belki,kimizinkininde hayatinin degistirivermis 360 derece....


nice insan var kanseri yenen,kanserle uzun zaman savasan,yenik dusen....kanser, bir de kanseri yasayana dokunmuyor ki,hastanin yakinlarina da unutulmaz izler birakiyor,kanseri yenenin geride acaba tekrar gelir mi korkusu kaliyor...iste bu yuzden,bu ulkede binlerce kadin,erkek,cocuk,sisman,zayif,fit,unfit birlesiyiveriyor boyle gunlerde,kosuyor,yuruyor,tekerlekli sandelyesini ittiriyor,bastonundan destek aliyor,kimisi sacsiz basini,zarif sekilde baglanmis turbani ile,kendisi icin yuruyor...


benim icin gunun duygusalligi sabahtan basladi zaten,pembe kagitlarimizin ustune kimler icin kostugumuzu yazarken....kelosh icin kayip,hep orda,cok guzel saklasada,hep gulsede...

oyle bir cosku,biriktelik var ki,insan utaniyor yaptigi gereksiz tantanalardan,hayatta bu kadar guzel seyler varken,sevgi,umut,birliktelik varken,ne gerek var gereksiz seyleri takmaya,daha anlamli seylere enerji harcamak varken..


on tarafta kosanlar,arkada yuruyenler...en son gelen,tekerlekli sandalyesini itmeye calisan,nefes nefese bir insan....fotografini cok iyi cekemedigim icin,yayinlamiycam,ama onu gorunce ben gurur ve mutluluk gozyaslarimi artik daha fazla tutamadim...





kimisi melek olup goc etmisken,geride baska melekler birakiveriyor iste...huzunle karisik bir gulumseme yayiliyor insanin yuzune boyle manzaralari gorunce....

ne diim,benim icin unutulmaz bir gundu....bundan sonraki yillarin baslangici oldu...cok fazla para toplayamadim,simdilik 67 poundcuk,bizimkiler haricinde...ama tesco'nun dedigi gibi,every little helps....

hepimize madalyon verildi,sularimiz,nivea'dan asantiyonlarimiz...sagolsunlar....

hayatiniza anlam katmak istiyorsaniz,boyle gunlere katilin diyorum ben...

ve kendim icin de diliyorum ki,zengin bir insan cikiversin karsima,beni sponsor etsin,kanser arastirmasi icin,bende 30.yasim hediyesi olarak cok istedigim de yapamadigim pasasutle atlamayi,gerceklestirebileyim...

verimli bir hafta diliyorum hepinize...


No comments:

Post a Comment