07 October, 2009




bundan boyle....


eskiden ictigim kadar cok su icecegim,bas ucumda bir bucuk litrelik sisem var,son gunlerde yrm l icebiliyorsam sansliyim...


her bir naneye sinirlenip,kendimi uzmeyecegim...mesela tuvaletin kapagini mi kirdim,aglamayacagim oturup da...


insanlari oldugu gibi kabullenmeye calisacagim,hatta onlara hic kizmayacagim...ne kadar kizsam da,sonucta icimi bosalttiktan sonra benim o insanlara karsi sevgim hic azalmiyor ki..ne diye uzuyorum kendimi daha,kizdigim,o anki sinirim yanima kar mi kaliyor..ayip...hem cok sev,hem cok kiz,olmamali..ya hep,ya hic olmali..ama bu da cok sert oldu yaw,kizmak da insanlik duygusu degil mi??

ciceklerimin saksinini surekli dondurecegim,esit alsinlar diye isigi...bir tarafi ayaklanmis,diger tarafi yapraksiz kalmis meneksemi bu sebepten kurtardim,keloshun teyzesi sayesinde.bu yuzden artik menekseme molly diyorum:) ama henuz cicek acmadi...bakalim kelosh'a tesekkur hediyesi gelen bu orkide nasil dayanicak..bu da cicek vermedigi zaman cope giderse,annem ellerimi kirar kesin ocak ayinda..anneminkiler bir acar,bir acar masallah..

isimi sadece is olarak gorecegim,yap isini,al maasini...becerebilirmiyim,bilemiyorum...

mutfakta daha cok vakit gecirmege,

kitaplarimi daha cabuk bitirmeye calisacagim.

daha cok derin nefesler alicam,her alisimda pozitiflikleri dusunucem,her verisimde negatif dusuncelerimi cigerlerimden ve kalbimden disari atacagim...

her gun esneme hareketi yapacagim,her gun-10 dk bile olsa- yere gak-guk demeden hemen degmek istiyorum.

her gun bir meyve yiyecegim-kis meyvesi  hic haz etmem ki,iyi muz yerim,enerji verir-ya da portakal ve havuc suyu icerim,ense vdigim meyve suyu karisimi.

ders calisacagim,icimdeki guvensizligi aticagim,istersem yaparim biliyorum,korkup cekinmemeliyim bu konudan,bir baslarsam gerisi gelir,hem ben arapca  okudum uni'de,ingilizce mi anlamiycam.(sorun bakiim ne kadar kousabiliyorum,cevabi beni korkutur hos,sormayin)

kendime haksizlik etmiycek,bu kadar sert olmiycam..bu aralar hep negatif yonlerime odaklanmisim,halbuki cokca pozitif yonum olmali ki,birileri benim cok iyi bir arkadas oldugumu dusunuyor...ben niye goremiyorum cogunlukla da kendimi dovuyorum..

arkadaslarima daha cok zaman ayiracagim..ayda bir en azindan figenimle,soyle basbasa,sinema ve aksam yemegi yapacagiz,ve sevgilisiz TURKCE konusacagiz....

not:bu yazinin sonunda bile kendimi gayet mutlu hissettim,uygularsam herhalde goklerde ucarim carebear misali.:) link vereyim,bloguma baktikca okuyayim,yeni kararlar alirsam ekleyeyim:)




11 comments:

  1. Ne güzel düşünceler yerine getirmeni temenni ediyorum.

    <:))

    ReplyDelete
  2. tsekkurler Hayriye Hanim..bir bucuk l'lik su bitti neredeyse,gerisinin gelmesine isaret:)

    ReplyDelete
  3. aferin kankim sana
    sana bu pozitif enerji yakışır.
    yazını okuyunca bak banada sabah sabah bir enerji geldi....

    ReplyDelete
  4. Çok da iyi yapacaksın! :)

    Yaşasın pozitif düşünce! (8*

    ReplyDelete
  5. Çok da iyi yapacaksın! :)

    Yaşasın pozitif düşünce! (8*



    (Bir az önceki de bendim, yanlış adresten :)))

    ReplyDelete
  6. Çok da iyi yapacaksın! :)

    Yaşasın pozitif düşünce! (8*



    (Bir az önceki de bendim, yanlış adresten :)))

    ReplyDelete
  7. kankim benim saol,hep beraber yayalim pozitif enerjiyi:)operim..

    papatya'cim,tesekkurler,tahmin ettim sen oldugunu guzel yunanca'yi gorunce:)

    ReplyDelete
  8. işte bizim çileğimiz bu...devam,başaracaksın ablam:)
    defne ve ben sana çoook güveniyoruz,think positive darl:)

    ReplyDelete
  9. Hot yoga da burdan mı geldi acaba?

    Bu post un üzerinden bir hayli zaman geçmiş..neler oldu acaba?

    Kocaman kucak

    ReplyDelete
  10. Tanya'cim bizim oraya enfes bir yoga salonu acildi,pek bir asortik,musterilerim pek met etti,onu denemek istedim..yoksa acikcasi hot yoga varligindan bile haberim yoktu...deneyeyim yazicam hakkinda...xxx

    ReplyDelete