17 October, 2009

Londra'min tate modern'i











soylemek istedigim,anlatmak istedigim cok sey var aslinda ama bu aksam kisa kesiyorum...

tate modern benim bu sehirde greenwich'den sonra en sevdigim yer,her gittigimde insanlarin hayal gucune hayranligimdan degil sevgim,(gidisim 4u asti artik),ya da en tepesindeki guzelim kafedeki manzarasindan..

hani orda ulu orta yayiliyor ya genclik,belli ki sanat okulunda okuyorlar,inceliyorlar,ciziyorlar,hani birde ulu orta minik cocuklar o resimleri cizmeye calisiyorlar yaaa,koskoca adam onlara jackson pollock'u (seviyorum bu adami cok) anlatiyor,onlar da ilgiyle dinliyorlar ya.....cok mutlu oluyorum ben...

ve burdan kendime bir not yaziyorum,eger bir gun anne olmak serefine erisirsem,benim cocugum tv,psp,nintendo ds karsisinda oturmak yerine(gerci arada oturalim bee movie'yi beraber izleyelim,nintendo ds'de matematik yapalim,toplayalim cikartalim,belki ilerlerim biraz daha o zaman),tate modern'de benim yanimda birseyler cizicek...

sahitsiniz....hatirlatirsiniz di mi...

4 comments:

  1. sibel unv. nasil gidiyo? basladin mi?

    ReplyDelete
  2. sahidim! hatirlatirim :)

    sen de bana hatirlat hep, herseyi hatirlat sibelim...

    ReplyDelete
  3. gulcum kurs basladi acik universitede ama ben calismaya baslamadim:( ocaka ilk odevim teslim edilcek..

    rahsanim,baska ne hatirlatmaliyim,sen soyle de ona gore:)mavi saclarin cok yakismis onu hatirlatayim yine:)

    ReplyDelete
  4. arada sirada yavastan yavastan baslarsin gerisi gelir:)

    ReplyDelete