19 October, 2009



inanmiyorum,bu memlekette papatya varmisssss!!!!!


gercekten soktaydim bu papatyalari gorunce...ben bu memlekette,vazoluk papatya hic gormedim,hic almadim..canim arkadasim bana getirmis,kahve icmek uzere bulustugumuz gun,oyle sevindim ki,zira uzun zamandir kimse bana cicek almamisti..ben bile kendime cicek almaz olmustum....cok sevindim...cok..cicek gibisi var mi,en guzel hediye..bugun sardunyalarimi da temizledim,insanlah bu kisa dayanirlar,cunku cok guzeldiler bu yaz..hala aciyorlar,simdilik...orkidemi ilk kez bugun suladim,hala anneme danismadim nasil bakicagima dair...bakalim,insanlah sonu copte bitmez digerleri gibi...

ben bugun cok lezzetli bir cilekli pasta ismarladim kendime,yanina earl grey cayi bir de..dergimle oturduk patisseri valerie'nin en kuytu kosesinde..yas ortalamsi 50:)

bu arada hayatimda,oyle tatli insanlar var ki,bazi insanlari gereksiz kiliyor..hani dostlarin dostlari ihmal etmesini ben anlayamiyorum..hele burun burunayken..hele dugun sabahinin korunde yaninda olduysaniz..o kadar sikintisini dinlediyseniz..sans vere vere,empati kura kura bir hal oldum..bazen silesim geliyor boyle insanlari hic bir aciklama yapmadan,cunku zaten anlama kapasitesi olucagini sanmiyorum karsidakinin,direkt savunmaya gecicek,oyleydi de boyleydi de.kalbimi guldurmuyorsa insan ne haceti var ki fazlaligin su kisacik hayatta...fazlaliktan kurtulmak lazim ki,yeniliklere yer acilsin..cok kotu gozuktu bu cumle ama bazi insanlar bunu soylettiriyor yani...

hayat,herkesi ayni sekilde sevdirttircek degil herhalde...karsimiza nice degisik insan cikartan,guzelim hayatin serefine,mutlu haftalar olsun....

2 comments:

  1. evet sibelim haklisin, okadar önemsedigin, kötü zamanlarinda yaninda olmak icin cirpindigin "dost"larin (ya da öyle sandiklarin), biraz rahata erince sana dirsek cevirmeleri kadar koyan birsey olamaz hayatta! sil öylelerini, ya da ben söyle yapiyorum, arar sorarlarsa meraba naber, ama aramazsa da arama, kafana da takma, böyle taniniyor maalesef insanlar...

    ReplyDelete
  2. evet rahsanim yaw,benim sorunum herkesi kendim gibi sanmam..degismeye calistikca beceremiyorum cunku kimse icin degismek istemiyorum...biraz resmiyet koymaya calisicam,olmadi silicem artik bende ..

    ReplyDelete