08 March, 2010


kadinlar gunumuz kutlu olsun....

renk rengiz,cesit cesidiz...cok becerikliyiz..yasam mucadelemizi her yasta devam ettirir,ekmegimizi tastan cikartabiliriz...


cok gucluyuz cogumuz,kimimiz o kadar gucun altinda ne kadar da narin...bir bebege baktigimizda kalbimiz titrer,senleniverir ufacik bir guluste...


ufacik seylerle mutlu oluruz cogu zaman...hepimizin icinde bir ask masali yatar,masali yasatabilene kalbimizi hic dusunmeden,korkmadan,herseyi goze alaraktan teslim ederiz....seve seve seni seviyorum diyebiliriz..

ne harika yaratiklariz biz:)..o harikalik icinde kimi zaman cozulemeyen...bir ani bir anina tutmayan...sen kahkalar atarken,birden aglayiveren...(burasi beni anlatiyor ozellikle:)

nice kadinlar gunlerine,kalbimizde guc ve huzurla insanlah,yanimizda bizi tasiyabilen insanlarla...

bir de yeni nesil genc kizlarini,kadinlarini bu soguk havalarda cok fazla acilmadan disarlara cikmalarini davet ediyorum:) cmt gecesi disari cikarsam ve gec gelirsem bir nevi travma geciriyorum ben o kadar yari acik kadin gorunce,sok oluyorum..gerci ingilizce yazsaydim burayi belki daha iyi olurdu,ne de olsa cogunlukla buralarin kizlari boyle..bir de nasil titriyorlar anlatamam...kadinliklarinin kiymetini bilmeleri dileklerimden birisi...

keyifli bir hafta olsun...

5 comments:

  1. kusum 2dk once bakmistim cileksuyuna hangi ara ekledin :)) caniminici kocaman operim nesli

    ReplyDelete
  2. nesli'cim ilham gelmis demek ki 2 dk'da:)

    hepimize tanya'cim hepimize...

    ReplyDelete
  3. Kadın olmak, anne olmak..... Hayatta bundan daha güzel birsey olamaz!! Hepimizin kadınlar gunü kutlu olsun kankicim

    ReplyDelete
  4. kankicim bence kadinligin en guzl yani,anne olmak,olmasam da hissedebiliyorum bunu:)

    ReplyDelete