25 March, 2010

Loshluk icinde bir bahar molasi


loshluk icinde bahar molasi vermek istiyorum....

ben bir kac gun yazmasam,anlatmasam bana kizmazsiniz umarim...

baktigim,okudugum,gordugum,yaptigim hersey bugunlerde ayni ya da hep yaptiklarima benzer...sanirim sIkIldim ben bu ayniliktan..zaten kendimden de sIkIldim..huzurlu bir rutin icinde olmak da acmiyor beni zira su ara..is,ev,yemek,haftasonu plani,haftasonu calismasi..kediler,kitaplar,vs...hani istiyorum ki balonla ucma ya da parasutle atlama heyecani olsun icimde...hani kalbiyle midesi arasinda birseyler hoplarya insanin,hafif yokustan atlarken arabayla..oyle birsey bekledigim,istedigim....

hersey yolunda cok sukur,sadece icimdeki enerjiyi yakalamam gerek yeniden,enerjiyle gelicek heyecani,herseye karsi..hani eski ben gibi...

ben yokken,siz kendinize iyi bakin olur mu,heyecansiz kalmayin...dilerim guzel bir haberle,beklemedigim bir suprizle geri gelirim..olmazsa son zamanlarda ne pisirdim onu anlatirim....ya da belki sinavi gecmis,odevimi teslim etmis,yeni bir is bulmus olurum...

kendinize dikkat edin...sevgi ve enerji ile kalin..bende kendime birsey eksik o da enerji sarkisini armagan edeyim:)

2 comments:

  1. çok bekletme ama bizi, olur mu?..

    ReplyDelete
  2. Selam emelcim en yakin zamanda donmek istiyoeum AMA bu aralar yaZicak guzel seylerim yok ne yazik ki sevgiler

    ReplyDelete