21 November, 2011

Izgara Somon yanina Vahsi pirinc...



Iste karsinizda yeni gozdem.Vahsi pirinc.Renginden dolayi gonlumde bir numara su aralar.Mutfagima da uyuyor,siyah beyaz,mis gibi gozukuyor kirmizi kapakli kavanozumun icinde:)


Yukarida verdigim linkte saymakla bitmeyen faydalarini okuyabilirsiniz,ben mis gibi aciklanan yaziyi kopyalamak istemedim.



Biz balik yedigimiz icin,artik yanina salata kadar pirinci de yakistiriyorum ben,zaten salatayi da ekleyince,pirinc salatasi oluyor degil mi bir nevi:)



Gecen gun siyah spagettiyi denedigimde soylemistim ya,siyah pirinc de demenek istiyorum diye,henuz simsiyah olanini bulamadim,o yzuden karsima cikan bu vahsiyi aliverdim ve hic pisman olmadim.Saglikli bir secenek olsun tahil  dolabimda diyorsaniz,harika bir secim.


Ben her zamanki pilavim gibi pisirdim,beni hayal kirikligina ugratmadi.




Jamie'cim diyor ya,"try something new today"-bugun yeni birsey deneyin",buyurun iste karsinizda,yeni birsey denenicek:)


Aklinizda bulunsun...


Super bir hafta olsun.Bir dahaki postda ya Amsterdam olucak ya da ablamin takilari,siz secin isterseniz.:)



9 comments:

  1. vahşi pirinç ha.. görüntü kesinlikle öyle hissettriyor ama:)

    ReplyDelete
  2. tadi hic hissettirmiyor ama:)

    ReplyDelete
  3. ilk kez görüyorum, acaba ben de bulurmuyum.kesin denemem lazım !

    ReplyDelete
  4. Buket'cim hic bilemiyorum oralarda marketleri ben,ama eminim vardir,en azindan web sitelerinde,hani organik mallarin satildigi web siteler var ya.Eger ki Turk gazetesinde bahsedildiyse eminim bir yerlerde vardir.Tavsiye ederim,pisman olmiycaksin.Sevgiler.

    ReplyDelete
  5. 1 paket getirmistim yanimda. Opup koklayip sakliyorum hala buzdolabinda :) Pisirmeye kiyamadim daha :)

    ReplyDelete
  6. Ne kadar sabirlisin Dilek'cim:) ben paketi alinca,herseyde,hemen tukensin istiyorum,ki baska birsey alayim:) dolapta kalabalik yapmasin:)

    ReplyDelete
  7. Varolsaydi yenisi ben de oyle yapardim Sibel'im :) Ama bulamayacagim icin opup koklayip sakliyorum, bakalim kismet ne zamana :)

    ReplyDelete
  8. resmen sağlık fışkırsın bayılırım somona ama sos olacak yanında afiyet olsun Siboşum

    ReplyDelete
  9. Dilek'cim ask olsun.Ne diye bunca yildir hayat/blog cart curt paylasiyoruz.Sen iste,ben gelirken getiririm ne olucak,alti ustu pirinc.Afiyet olsun simdiden yersen.

    Eda'cim hosgeldin.Bana Sibosum denilmesini cok severim ben:) Evet somon cok saglikli,hic eksik olmayan bizden.Soslu,sossuz,yeter ki limon ve bolca tuz olsun:) xxx

    ReplyDelete