08 November, 2011

Temizlik nerden gelir???

Imandan?Kalpten?

Insanliktan?Kadinliktan?Aileden?

Paradan?

Bana gore icten!Yapilan her isin bir sekilde insani yansittigina inanirim ben.Evimiz bizi temsil eder,ustumuz,basimiz.

Gecenlerde gittigim bir evde agzim acik kaldi resmen.O evde,1,5 yasinda,yurumek uzere bir cocuk var.

Okumus,gezmis,gormus insanlar belli ki,muzik aleti calabilen...Bir kac objeyi de zevkle secmisler,iyi isleri olan insanlar...Sandwicci ya da dadi degiller yani,kimisine gore bizim isler,isten sayilmaz,o pislige ragmen kalkiktir bi taraflari...

Insan alkolunden keser,haftada bir temizlikci alir...

Ya da odasinin ortasina birakmaz cikardiklarini?

O ev icindeyken,4 kedi beslememe,arada ayakkabi ile girip cikmama ragmen gurur duydum kendimle...

Canim anneme arada kizsam da beni ev ve cocuk isleriyle 10 yasinda tanistirdi diye,o gun sukrettim bana injecte ettikleri icin...

Bazi kadinlar,calisip bir cocuk doguruyorlar diye dunya hakimi oluyorlar sanirim,gozleri ve sagduyulari baska birsey gormuyor...

Evim evim guzel evim...Mis kokulu evim...

2 comments:

  1. Bazı kadınlar çalışıp çocuk doğurdukları için bir tarafları kalkık oluyorlar sanırım kısmına o kadar katılıyorum ki bu yazının. Halbuki ne annelik, ne "eş" olmak, ne de "başarılı" bir iş kadını örtmüyor hayata dair temel güzelliklerin, inceliklerin, özenlerin üzerini...

    Mis kokulu şirin evinde bir gün bir kahvenizi içebilmek dileğiyle:)

    ReplyDelete
  2. Zero'cum...Anladigin icin tesekkur ederim cokk,zira beni cok insan anlamiyor..Cok optum,tabii ki kahve icicez bir gun evimde.Simdi cikulatali cay var onumde,keske gelebilsen...

    ReplyDelete