06 January, 2012

Beyaz cadiyim ben aslinda:)



NOT: Ust fotografta solda gordugunuz, Noel sofralarina koyulan,icinde sacma sapan,plastik hediyer ( bu Noel'e kadar oyle saniyordum en azindan),sacma sapan yazilar ,sakalar olan,iki kisi tarafindan cekilerek patlama sesi cikaran bir eglencelik zimbirtidir.X-MAS CRACKER:)


Anlaticaklarimin kendisi ile alakasi coktur:)



Gecen gunlerde Kelosh'umla muhabbet ederken,istek listemden bahsediyordum,her zamanki gibi,hic bitmeyen listem:)

Keloshum dedim,biliyorsun ben yolda gelirken,otobusten indikten sonra da kitabimi okumaya devam ediyorum,sevdiysem,ama malum gunler kisaldi, karardi,cok da guzel Turkce kitaplarim var,ama karanlik artik  OKUYAMIYORUM,BANA ISIKLI KITAP AYRACI ALIRMISIN LUTFEN,KIRMIZI OLSUN??:)

Istegim basi ustune tabii,evet dedi:) Kahve makinesi degil bu di mi? Basit ama cok mutluluk verici birsey en azindan bana gore:) Umutla bekliyorum,isikli kitap ayracim olucak en kirmizisindan diye:)

Velhasil bu diyalog unutuldu,uzerinden gecti bir kac gun.

Isyerine Noel donemi geldi,bir dolu insani besledik,memnun ettik,super paralar kazandik(cok sukur) falan,son rezarvayon  gunu geldi,bir kac adet cracker eksik.

Bende bize almistim.Eksik oldugunu bildigim icin,yeniden buyuk bir siparis verilmesin diye,son gun icin,kendiminkileri isyerine getirdim.

Patronum da,Ang:)-adini bile soyleyince,kalbim guluyor ya- karsiliginda,bana bilmem kac senesinden kalmis,sadece 2 adet ama,evinde sakladigi,nerden aldigini unuttugu crackerleri getirdi:)

Super,sevdim,hostu,bir daha almama gerek yoktu...Zaten onemli birsey degil bana gore,gayet kiytirik seylerle dolu ici:)






Kisaca,Noel gunu geldi,soframizi kurduk,yemege baslamadan once crakerimizi patlattik ve elimize yukarda gordukleriniz cikti.Hayatimda ilk defa boyle seker,kullanilabilir seylerin bir crackerden ciktigina sahit oldum.

Uzunca bir incelemeden sonra,soldakinin,ISIKLI KITAP ARALIGI oldugunu anladim.(dalga gecmeyin,nasil acilip kapanicagini cozene kadar catladim resmen.Yaninda bir open-ac dugmesi olmasina ragmen,boyle icatlara gelince,takiliyor benim beyim,hic beceremem,acmayi cozdum,sonra nasil kapaticagimi,oturtacagimi cozene kadar ayri bir catladim:))-kirmaktan korktum-)

Sagdaki de anahtarlik ama,kelebekli kisim cikiyor,alisveris arabalarina ya da spor salonundaki kilitli dolaplara £1 koyana kadar,onu koyuyorsunuz.Ne de olsa bu memlekette nakit tasima aliskanligimiz yok.



Iste boyle,oyle sok oldum ki elime gecince ikisi de.Ikisi de benim cunku ben kitap okurum ve ben kelebek severim:)

Ve bana fincan ve kitap araligi alanin kalbini,alnini opesim gelir. O yuzden, o gunden beri anlatir dururum bu olayi.

Cadilik diyorum,cunku Ang.bize beyaz cadi diyor,bir nevi tatli cadi,kimin ne istedigini bildigimiz icin.Birbirimizin suratina bakinca,bakistan neler anlatildigini bilip,birbir isimizi hic sormadan,konusmadan tamamlayabildigimiz icin ve tabii cogu zaman ayni seyleri,ayni anda yuksek sesle dusunup,konusabildigimiz icin.

Hayatimda oyle bir renk ki,O'nsuz kalmayi dusunmek bile istemiyorum,patronum,is arkadasim,is disi arkadasim,isimi daha cok sevdiren,bana ve cevresine hep pozitiflik asilayan,zarif,guzel,kibar,cok caliskan bir kadin O.Ilham kaynagim,rol modelim.50 yasimi bana iple cektiren,50 yasina giricek ama ruhen herkesle yasit super bir kadin O.O'na bakinca kendimi,gelecegimi goruyorum ben.

O yuzden benim isim totomdan ter,ayaklarimdan nasir ciksa da zevk her gun.

Simdi daha cok seviyorum ben O'nu cunku,isikli bir kitap ayracim var artik sayesinde:)

Sirf Ang'i hayatima kattigi icin,bana bir msj bile atmayan arkadasima minnettarligim omurluk.



Ne guzel calisiyor benim tontis ayracim,yesinler onu.

Fincanlarima gelince,Sirinler'e tutkumu bilmeyen yoktur sanirim,Amsterdam'da hic beklemedigim yerde karsima cikan asklarimdan birisi.

Kedili olan ise,Ang'den.Bana alinmisti,Kelosh Hanim sahiplendi.Uzerinde "one cat leads to another" yaziyor."Bir kedi digerine oncelik eder"  Nasil da bizi anlatiyor,1 kedi ile basladik,4 kedi ile son bulduk,3'unu kurtardik.4'u de hayatimizin en ozel,onemli donemlerinde geldiler hayatlarimiza,ugurlarina inandik.

Yakin zamanda,bu deli evden havlama sesleri gelirse,hic sasirmayin olur mu?

Benden simdilik bu kadar.

Hayatiniza giren kadinlarin\dostlarin kiymetini bilin,onlari ihmal etmeyin,araya mesafeler de girse mesafeler sadece numaradan ibarettir,kalpler hep yakindir.Sahip olduklarinizin,hayvan,kitap,ayrac,hepsinin kiymetini bilin olur mu.

Sevgi ve kalbinizden yansiyan isikla kalin...Kalbinizden gulmeniz dilegimle...

Keyifli haftasonlari...


2 comments:

  1. Sevgili Arkadaşım;
    Her yazına yorum yazmasamda, seni ihmal etmiyorum.:)her daim ziyaret ediyorum.Hayatıma renk katıyorsun.İyi ki varsın, hep varolmaya devam edersin.(İnşaAllah)
    Sevgilerimle Ece

    ReplyDelete
  2. Ece'm,cok tesekkurler.Ben senden gelen yprumar sayesinde inan ki daha bir dort elle sariliyorum yazmaya.Iyiki varsin.Sevgiler ve sarilmalar:)

    ReplyDelete