22 January, 2012

Valizim doluydu yine:)

Havaalanindaydim,yazdim size,yazilmamis:( (AMA bu yazimi israf etmek istemedim).Buralara karsi sevgi-nefret duygularim var Benim.

Seviyorum,seviniyorum...Icim pir pir ediyor AMA bi yandan da burkuluyorum.

London-Istanbul arasi hep Boyle bana.Ben arada kalan gariban sanki iki taraftan da yayilan mutluluga ragmen:)

8 gunluk Istanbul gezim pek yogun simdiden duydugum uzere...5 aksamim dolmus bile tiyatro,sinema,Defne'min dogum gunu ile...

Yine goremiycegim insanlar olucak bana trip aticaklar kesin:)

Annemin ve kardeslerimin dizinin dibindeyim bu sefer:)

Yeni valizimi cok seviyorum:)

Ben hep nikah cikulatasi yemek istiyorum;)

Iyi olun,mutlu olun.Ben yokken cileklerime iyi bakin olur mu?

Sevgi ve pozitiflikle kalalim...

not:bu duygular esliginde biniyorum ucaga her seferinde, tipish tipish da geliyorum geri...:)

Yaptiklarimi paylasmak uzere geri gelicegim.

Iyi haftalar...

Not:Steve nur icinde yat,beni yanlizken yanliz hissettirmeyen bir telefon icat ettigin icin...

3 comments:

  1. O dğilde bavuluna bayıldım! :)

    ReplyDelete
  2. Canım iyi yolculuklar! Güle güle gidip dön! Ben de bir 5 günlük kaçamak yapacağım bu Cuma, annemin dizi dibine:) Aynı zamanlarda hasret giderecek adaşlar desene? Öpüyorum seni çok!

    ReplyDelete
  3. MISSBONE'cum saol,herkesin favorisi oldu benim bavulum:)

    Sibel'im gittim,dondum,cok sukur:) Bu yazi havaalaninda iken yazilmisti ama cikmadi,bende donunce tekrar bastim:) Iyi keyifler annecinin dizinin dibinde,sevgiler...

    ReplyDelete