05 March, 2014

Fark etmek güzel şey


Bu sabah 6:30'da alarmsız açtım gözlerimi yeni güne yine saçma sapan rüya sonrası.Günün güzel olacağı başlangıcından bellıydi.Açtım camı,besledim kedileri,topladım yatağımı.

Cam açıkken Elvis'in camdan havayı koklamasına yine bayıldım.Şiddetli yağmur ve fırtınalara teslim olmuş kulübem sırıtsa da bahçede,ne de olsa açık penceresinden içeri giren kedilere mesken diye hiç de gözüme batmıyor ihmal edilmişliği,yorgunluğu.Ne de önümüz bahar,tazelenicek bir şekilde bahçe de kulübe de.


Penceler de yenilenicek inşallah,annem görse bizi topa tutar,eskilikten yıkılmak üzere olmaları yetmezmiş gibi,bi de pisler:(

Hiç önemli değil,ne de olsa önümüz bahar❤️



Sabah yürüyüşünden bu kareler,bakmak ve görmek lazım güne,iş haftasına iyi başlamak için göz,kalp,ruh açmak lazım.


10000 adım atmışım bugün.Her fırsatı gününe göre değerlendirmeye çalışıyorum,elimden geldiğince ve bu sabahki yürüyüşte yine düşündüm de,ben cennette yaşıyorum bence,doğa ile iç içe.

Doğayla,sevgiyle kalın,güzel geçsin Perşembe❤️

No comments:

Post a Comment