16 March, 2014

Güzel günler göreceğiz...

Bakmaya,görmeye doyamıyorum işin içine doğa girince.Arada ağaçlara sarıldığım da çok doğrudur,görülmüştür.Nasıl hayran kalmasın insan,sevmesin,zarar versin aklım hiç almayacak.Bana doğa,ağaç sevdiren,küçük yaşımda uzun yürüyüşlere çıkartan rahmetli dedemin anılarına,babamın varlığına sonsuz şükürler olsun.


Kim bilir Fred kimi öptü bu ağacın altında da,ardından özlem dolu bir kart sıkıştırıldı arasına.





Güzellikleri görmek,paylaşmak istiyorum,bunları herkes yaşasın bilsin istiyorum.Herkes birbirini olduğu gibi sevsin,saysın istiyorum.Ezanlar susmasın,içkiye,özgürlüklere,düşüncelerekarışılmasın istiyorum.Bir olalım,bütün olalım,sevgiyle aşkla çoğalalım istiyorum.

Analar acı çekmesin,çocuklar mutlu büyüsün istiyorum.

Bilmiyorum çok mu şey isteyip,pembe bir dünyada yaşıyorum?

Anlayış,hoşgörü,sevgi,umut dolu bir hafta diliyorum❤️

Not:fotoğraflar Chiswick House and Gardens,yine yeniden sabah kahvaltı pikniğine gidilecektir.

2 comments:

  1. Sibel'im bu fotograflar bana Ihlamur Kasri'ni hatirlatti, sanki bir an oralarmis gibi :) Icim isindi !!

    ReplyDelete
  2. mavi'cim ben orayi hic gormedi ama icinin isindigina sevindim ve gorulecek yer listeme aldim:)

    ReplyDelete