10 March, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-6



Evet,7'den sonra 6,çünkü ben bunu nasıl atlamışım bilemedim,telefondaki fotoğraflara bakarken fark ettim.


Sevdim ama Ruhi Mücerret kadar değil.Hoş adamın hayal gücüne,cümlelerine hayran olmamak elde değil.



Üst iki fotoğraftaki sıgara olayı aynı ben.Aynı resmen.Geçen gece Filth'i izlerken James'cim yaktı diye bende içtim bi tane,sonra çok kızdım kendime.Ne güzel uzun zamandır içmiyordum ve bu sefer kesin kararlıydım ilişkimizi kesmeye.Sıgara ve ben aslında birbirine tahammül edemeyip sıkça ayrılıp az da uzun zaman sonra ten çekimine engel olamayan aşıklar gibiyiz sanki.Olması da güzel,olmaması da;)


Son fotodaki cümle de yıktı geçti beni.Umarım hepimiz mevcudiyetimizin hakkını verelim...

Harika geçsin haftamız❤️

No comments:

Post a Comment