13 June, 2014

Fank u Friday-teşekkür Cuma'sı

Deniz üzerinde sallanan bir kayık gibiyim bu aralar duygusal açıdan.

Buna rağmen,müteşekkirim beni sağlam kıyıya çıkartan sahip olduklarım için❤️


Fred'imle arabada rüzgara karşı geçen zaman için,


Pret'in kakuleli ve portakallı çıkolatası için,

❤️❤️❤️


Kitap biterken,bitirmeme yardım eden bu yaramazlar için,çok güldürdüler beni;)


Şehrimin verdiği bedava kitap-dergi için,tabii ki Sevda'mın hediyesi kitabım ve özellikle önünde yazan için:)


Ah çılgın Fred,bahçeden çilek çalıp mideye indiren Fred,İyiki varsın sen❤️


Mango'dan çok ucuza neredeyse iki yıl önce aldığım kırmızı elbise için,


Babam,canım...Bize verdikleri için,O'na kart yazdım az önce,bu memlekette  duygularımızı iyice anlatan güzel kartlar için,


Ve hala mektup,kart yazAbildiğim için,çünkü yazmak insanlar için en büyük hatırlatıcı,ne çok sevdiğim var benim,çok şükür ❤️❤️❤️

Bu fincanda içtiğim kahve için ve içtiğim insanlarla geçirdiğim keyifli zaman için,(fincAna karşı,arkadaşımın FB'unda gördüğümden beri platonik bir aşk yaşıyorum nedense)


Müteşekkirim,

Harika bir haftasonu olsun,aşk dolu❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment