22 May, 2015

FUF❤️ teşekkür Cuma'sı❤️❤️❤️

Bu seferki teşekkür Cuma'sı bir başka olsun dedim,Ayder'i ve geleneksel FUF'u atladım.Bu şekilde yapmasaydım,Karadeniz turumuzu bir türlü bitiremiycektim;)


Şaka bir yana,hayatta öyle pozitif tecrübeler yaşanıyor ki hiç beklemediğimiz anda,insan kendine pek kızıyor boşu boşuna gerildiği zamanlar için.(şahsım adına)


Buranın ismini,yerini vermek istemiyorum,ne olur ne olmaz,eğer sizde biliyorsanız sizde kalsın lütfen;)


Bir akşam üzeri yine şahane bir geziden dönüyoruz,teyzem diyor ki şurda şu kafe,daha da çıkınca harika bir ev var,hadi gidip dıştan bakalım,manzarayı görün en azından.

Dik yokuşlar çıkıyoruz,meğerse kimi çifti içeri alıp,bahçesini fotoğraf çekimi için kullandırmışlar,teyzem bundan sebep biliyormuş.


Yokuşu arabayla çıkarken de çok kaba bir köylüye,rastladık,resmen horozlandı! Biz yokuşu istediği hızda çıkamadığımız için,yolu kendisine vermeliymişiz,nasıl olacaksa,herhalde uçmalıydık Yokuş aşağı! Ne gerek var böyle tavırlara güzel abim?


Velhasıl evin önünde durup,park ederken söyleyeceğini söyledi,bizde özür diledik suç bizdeymiş gibi,sonra basıp gitti.

O arada evden çok tonton bir teyze çıktı,buyrun içeri girin,bahçeyi de görün dedi.Biz mavilikten ve ağaç kokusundan sarhoş olmuşuz,sırıtıyoruz.Bu nazik davet karşısında şok olup cumbur cemaat bahçeye dalıyoruz.

Sanırsınız,Beverly Hills'te bir villaya girmişiz-oraları elimin tersi kadar iyi bilirim;)-

Havuz,çiçekler,ağaçlar ama ille de o sanki denize atlıycakmışşınız hissi veren havuz.


Bir baktık helikopter pisti de var.Amanın dedim yoksa burda bir MR.Grey mi yaşıyor? Charlie Tango buraya mı konuyor;) Şaka bir yana,kafamızda acaba burası kimin evi? Nasıl biri soruları cirit atarken bahçe turumuz sona eriyor ve çıkarken kapıdaki görevli ile karşılaşıp kim olduğunu öğreniyoruz.Tabii ki tanımıyoruz kendisini ama mühim biri,adına okulları var.


Oldu da benim bu gariban bloğuma denk gelip okudu,kızmasın bana ve görevlilerine.Kimbilir kaç kişiye unutulmayacak anılar ve fotoğraflar verdi kendisi.İyi yaşasın,yaşatsın dilerim.

İşte bu hafta o adama müteşekkirim,hepimize kattığı renk için,anı için.

Sağlığa,mutluluğa,sevdiklerime,okuduğunuz için size çokkkk müteşekkirim.

Dilerim hep güzel kapılar açılsın önümüze.❤️

No comments:

Post a Comment