17 March, 2017

fank u friday...tesekkur cuma'si #134


Selam💗💗💗 Bir Cuma gununu daha buyur etmenin mutlulugu icinde degil de neyiz a dostlar?Calissak da ertesine gune kimimiz,o Cuma coskusu hep bir baska...Iyi ki geliyor Cuma,isimizi sevelim,sevmeyelim icimizdeki haftasonu aski bir baska kanimca....

Bu Cuma sevdiklerimle olacagim,o yuzden bu yaziyi otamatige bagliyorum😀😀😀Gecen hafta yazamadim sanirim.onceki haftanin sukur anlari ile gelsin bu yazi.Bu hafta biterken,ben evimi onurlandiran sevdiklerime,Serap'im ve Arya'm ile gecirdigim keyifli saatlere,hicbirsey yapicak enerjim yokken aklimda olan isleri yapabilmek icin gelen enerjiye mutesekkir olacagim...Bir anda babami ve Defne'mi bir baska ozluyorum diye aglarken,bir yanda varliklarina tum kalbimle mutesekkir olacagim.Cok ozleyince de arayasim gelmiyor benim,cunku aramak degil yanlarinda olmak istiyorum...Soylemeyin siz bunlari onlara,uzulmesinler sonra...Kalk git demek kolay belki kimine ama uygulamaya koyunca degil ne yazik ki...Baska bir ulkede yasamak cok guzel,hic pisman degilim ozlem olmasa...Cok param olursa bir gun 3 ayda bir haftasonuna bile giderim,neden olmasin degil mi?Neyse,uzakta da olsalar,sevdiklerim hep icimdeler,kendi kendime onlarla ic sesim ile yaptigim konusmalardalar.iyi ki varlar...Mutesekkirimmmm💗💗💗💗

Bunun disinda...

Gunes altinda kahve-kitap keyiflerine...Is oncesi ne buyuk bir lutuf gunesi yuzunde hissetmek,ablandan sicak kahve icmek,gecip gideni izlemek...


Fazla baharatlarini paylasan,


Yogurt yapip veren....



Kahveye gittigimde beni sutlac ile karsilayan Yeliz'ime mutesekkirim.Ne mutlu bana ki Allah benim karsima hep comert insanlar cikardi,paylasmayi sevip,kiymet veren....Bu konuda cok zenginim ben...




Bahar'a ve gozume,gonlume soktuklarina mutesekkirim her daim....Gosterene,fark ettirene,sevdirene,bize baharin lutuflarini verene cok mutesekkirim....Daha ne versin ki Allah'im su insanogluna da mutlu olsun?


Annemin yaptigi domates sosunun krema ile muhtesem uyumuna...Ne harika ve pembe bir sos oldu makarnama💗💗💗


Kahvemi eksik etmeyen,


Oglusuma bize yaptigi yemekten,hic cekinmeden kendi tabaginda veren...


Formda bir yanlislik yapti diye,yeni baski yapip,ise giderken formu evime kadar getiren,


Mutfaginda sanki annemin yemeklerini yiyormusum gibi hep huzur veren,mutlu eden bu adama omur boyu mutesekkirim...



Temiz havada sarap keyiflerine...


Evimde tokasini unutan kardesime...


Fred'i cok seven bu kadina...


Zamaninda alip da sakladigim kolyeme ve tabii ki boyle kolyeler yapan insanlara...


Yillar once bana bu yelegi ormus anneme,cokkkkkkkkkkkkkk mutesekkirim...

Okudugunuz icin size.paylasma firsati veren Blogger'a mutesekkirim....

Hayat sevince guzel...En yorulup da,dayanamadigimiz anda bize hep devam etme gucu veren sevgi degil de ne?

Mutlu olun💗💗💗💢💢💢💢💞💞💞

4 comments: