21 March, 2017

2017-52 Liste Projesi:Liste 12

Liste 12:En cok begendiginiz ozelliklerinizin listesini yapin💖💖


Sabahin 4:30'da actim gozlerimi...Kucuk Bey'in cisini gelmis,ondan...E be yavrum sanki hic cise cikmiyorsun...Bir gun de biraksan su anacigini da uyusa ne olur sanki? Yine bir sure debelenip,kafamdaki dusunceler ile savasip,bir iki gozyasi akittiktan sonra,kalktim,gun agarmisti...Pencere onunde oturuyorum su an,iki yanimda mirlayan kediler,uzerimizden gecen ucagin sesi,kuslar...Guzel bir sabah,mis bir bahar sabahi...Iyi ki uyandirmissin beni Fred'im...Sen totonu yaymis uyurken,ben sana mutesekkirim.😀


En sevdigim ozelliklerim mi?Herseyimi seviyorum ayol💖💖💖 Cunku hersey bizimle baslar ve en cok da kendimizi sevmekle baslar...Kendimize nasil davrandigimiz,diger insanlara davranisimizi belirler diye dusunuyorum..Mesela ben,kendimle barisik isem,herkesle ve herseyle ask yasiyorum,kendimle savas icindeysem kimse onume cikmasin😀


Bu sene 39 yasina girecegim...39 yasim ve gencligim arasinda cok bir fark goremiyorum acikcasi...O zamanlar da atlar ziplar,yuruyus sever,aileme asik,isini en duzgununden yapmaya calisan,yeri geldiginde pes eden,sonra yine sevke gelen,cok sukreden,sevdi mi tam seven,silene kadar cok seye tahammul eden bir insandim,hala oyleyim...Sadece sanirim biraz daha sakinim ve kendime karsi sanki daha durust..Dolayisi ile karsimdakilere de...Kisaca su anki BENDEN memnunum ben.💗💗💗


En cok sevdigim ozelligim ise,oldugum gibi olusum,soylemek istedigimi soyleyisim,durustlugum,bazen fazla dobraligim,comertligim...Sevgimi,hurmetimi gostermekten hic cekinmem,kiymet bilirim...Insan-hayvan severim ama insanlara karsi daha bir mesafeliyim ne yalan soyliyeyim.


Kendimle dalga gecmeyi severim,sevdiklerimin benimle dalga gecip,bana takilmasina bayilirim,hic alinmam..Bu isi kucuklugunden beri en iyi  erkek kardesim  yapar ve aklima geldikce gulerim...


Hee bir de flortozmusum..Valla Serap'in yalancisiyim😃😃😃Ingilizler de oyle diyor ama bence ben arkadas canlisi,canayakin bir insanim diyorum...Hos flortoz,canayakin ne fark eder,mutlu olup,isik sactiktan sonra degil mi? Canayakinligimi severim,hizmette sinir tanimami severim...

Hangi ozelligimi en cok sevdigime karar veremiyorum su an...Hepsi bir butun sonucta degil mi?

Mutlu gunler herkese...


6 comments:

  1. Hahah! Ne tatlı kadınsın yahu ❤ bildigin flörtözsün, sana hayır demek ne mümkün 😘

    ReplyDelete
  2. Bu aralar bir sinir küpüyüm ki sorma! İki gün önce dayanamayıp bi' Passiflora istedim eczaneden. İçimde öfkeli bir yaratık yaşıyor. Çıksa da kurtulsak modundayım. Çok fazla geliyor her şey. Nefes alamıyorum gibi geliyor. Durumu fark edip, dikkat etmeye çalışmaktan başka bir şey gelmiyor elimden :)
    Bahar gelse de artık, biraz içim açılsa modundayım :)
    Öperim seni çok.
    Işıl ışıl fotolarına bayıldım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ozlem ben de cok yorgun ve bikkinim inan,hersey beni zorluyor ve zola ittire ittire devam ediyorum..gelsin bahar da icimiz acilsin..

      Delete
  3. Ne tatlı özellikler bunlar💟 hizmette sınır tanımamak ha pek şahane geliyor kulağa😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saol Reyhan'cim...evet nerden ogrendiysem bu hizmet isini:) cocukluktan beri ayni..

      Delete