12 March, 2017

2017-52 Liste Projesi:Liste 11


Liste 11:Yasam alanlarinizi guzellestirmenin yollarini listeleyin💗💗💗

Haftasonu calismis olmanin yorgunlugu ve tarifsiz bir halet-i ruhiye icinde yaziyorum bu satirlari.Icimde bir tuhaflik var,ne yapsam karar veremiyorum derken,hadi bari yarinin yazisini simdi yazayim dedim.Aslinda doldurmam gereken formum (nereye kadar erteleyecegim?) var,bitirmem gereken kitabim.Herseyi yapasim ama hicbirsey yapmayasim var.Heyecanla izlemeye basladigim The Team dizisine de konsantre olamiyorum...

Gelelim benim listeme.Yasam alanlarimizi guzellestirmek basta sevdiklerimizle oluyor kanimca.Sevdiklerinizle paylasip,yuva yaptiginiz her yer guzellesir.Zaten yuvalarimiz da bizlerin yansimasi degil mi?


Bunun disinda:

💗Evi toplamak..Kendim icin cok da temizim diyemeyecegim,zira her annem donusu aman da ben ne pis bir gadinim diyesim geliyor.Annemin evi,bal dok yala...Bizim evi her gun supursem,silsem o seviyeye ulasamaz garibim.O yuzden toplu olsun,gunluk temizligimi haftada bir yapayim yeter😊

💗Kizlarim,benim canim ciceklerim.Her hafta vazo cicegi almaya calissam da bu her zaman mumkun olmuyor.Pencere onumde minnak bir ormanim var diyebilirim.10 adet saksi cicegim var.Orkidelerin bazisi acmak uzere,Ben'in de daha cok buyuyecegini umuyorum bir gun.Ilk fotodaki para cicegi de,evinde tutmak istemeyen birinden bana getirildi.bahcede neredeyse don altinda kalmis,hayata yeniden dondurulmus olarak bana getirildi.



💗Ogluslarim...Tuylu,4 ayakli canimin parcalari...Ev onlarla daha bir sicak,yuva pek tabii daha bir daginik.


💗 Yastiklar,mumlar,kitaplar olmazsa olmaz.


💗 Duvarlarda resimler,cerceveler...Bu evde neredeyse hic bos duvar yok,cunku dayanamiyorum bos duvara.Hep boyleydim,sanirim hep boyle olucam.Minimalistlik hic bana gore degil ama ivir ziviri da cok sevmiyorum.Hos herkesin limiti kendine degil mi,benim ivir zivir kankime cok gelebilir mesela.


💗  Aile yadigari incik cincik,annemden ortuler,ananemin ordugu battaniye,babaannemin demligi ve fincani,tabaklari...

Sanirim bu kadar aklima gelen.Hepimize #mutlupazarertesiler olsun dilerim.Cabuk gecsin haftamiz.

4 comments:

  1. Evinizin sıcacık bir görüntüsü var

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Ozgen:) gelenler sagolsun hep oyle derler.Fotograftan hissedilmesi daha da guzel:)

      Delete
  2. Aile yadigarları💗...işte bunlar hep incelikler yüzenden💗

    ReplyDelete
    Replies
    1. di mi?iyi ki inceyiz be Reyhan.nasil katlanilirdi bu hayata yoksa:)

      Delete