24 March, 2017

fank u friday...tesekkur Cumas'si #135


Gunaydin,mutlu,huzurlu,hayirli Cuma'lar olsun hepimize...Ne yalan soyliyim geldigine sevinemeyecek kadar huysuz,yorgun ve bikkinim nedense....O yorgunluk neyse gecmiyor arkadaslar,resmen ise zorla gidip,zor dayaniyorum.Bu hafta hic yurumedim ise giderken...Hicbirsey yapasim yok,zorla okuyorum bir iki sayfa,ama yapmak istediklerim icimi kemiriyor,yapacak enerjim olmadigi icin daha cok sinirleniyorum kendi kendime ve careyi 9:30 da yataga gitmekte buluyorum..Sonrasi uyku ve ben savaslari..Bu da gececek diye kendimi avutuyorum..Zaten gelip de donen her insandan sonra bir tuhaf hisler icinde oluyorum...

Buna ragmen cok sukur ki,cevremde guzel insanlar var,comert,gulduren,kahve ismarlayan...Mutesekkirim....

Gecen gun ki Londra hadisesinden sonra iyimiyim diye mesaj atan dostlara.

Okudugu kitabi bana verene,bizi cikolatasiz birakmayana,evimize gelirken bos gelmeyenlere(bu masadaki hersey hediye ust fotografta)


Bu kalemi kitapliginda unutan kardesime,


Temizlik yaparken icimi isitan bu manzaraya...Fred ve kalorifer,asklarin en buyugu💗💗💗💗 Zaten bizim kediler kendini kopek,Fred de kendini kedi saniyor bazi bazi😉



Sabahin koru blog yazma hallerine...


Sabahattin Ali'ye....



Bir sekilde hep birbirimize yansiyor olusumuza ve karsima cikan guzelliklere...


Serap'imin beni hic unutmamasina(Lugat'a sesleniyorummmmmmmmmmmmm...mutesekkir kelimesi ile bir fincan istiyorummmmmmmmmmmmmmmm) ve A'nin soz verdigi uzere bana bisikletimi getirmis olmasina..Ikinci el,iki haftayi askin orda duruyor,biraz bakim yapip,koltugunu indirmeliyim...Heyecanla binecegim gunu bekliyorum biraz cekinerek...


Yeni boyama kalemlerime....




Iyi gelen boyama hallerine....


Annecigimin en sonunda biten uzum suyuna...


Arya ile biriktirdigimiz anilarimiza...


Ve tabii ki Sali kahvaltilarina...


Serap'im hediyesine,unuttugum zaman hatirlatisina ve kafeye geri dondugumde bana geri veren garsonlara cok mutesekkirim...


Elindeki fazlaliklari paylasmadan cekinen Yelizim ve comertligine mutesekkirim...

Hepimize mutlu bir haftasonu diliyorum...Bir an once yorgunluktan cikip,enerjik hale gecip,cosku ve sevinc ile dolayim diliyorum...💝💝💝💝


No comments:

Post a Comment