18 September, 2017

52 Liste Projesi:#Liste 38


Liste 38:Kendinizi daha fazla sevmenizin yollarini listeleyin.

Nasil zor bu soru sormus bu proje,tam da tekrardan ibaret oldugunu dusunurken.Bilemiyorum ki insan kendini sevmek icin neler yapar?

Hem sevmekle bitmiyor ki,insanin kendine de karsisindakilere davrandigi kadar ince ve anlayisli davranmasini bilmesi gerek.Mesela ben bazen kendime karsi cok kabayim bence,hani karsi tarafa gosterdigim anlayisi sanki kendime gostermiyormus gibi hissediyorum.Bir hata yaptigimda kendimi affetmem zaman aliyor,sanki herseyin tek suclusu benmisim gibi hissediyorum.Hos yas aldikca bu konuda sanki biraz daha iyiyim ama yine de karsi taraftan bir aferin gelince kendime inanmakta zorluk cekiyorum,sanki hep ben yeterince iyi degilim gibi ya da iyi bir sey yaptiysam yanimdakinin bunda daha cok payi varmis gibi.

Kendimi sevesim geldiginde,karsi tarafa inanmaya gayret ediyorum,kimse bosu bosuna cok iyi bir is becerdin demez diye dusunmek istiyorum.Bir de yuruyuslerim bana hep iyi geliyor,daha derin dusunup sanki daha net ve acik goruyorum,sakinlesiyorum.Yaptiklarima bakiyorum,bunu nasil becerdim diye kendime sorup aferin diyesim geliyor.

Bunun disinda bilemiyorum inanin ki?Siz neler yapiyosunuz belki ben sizden birsey ogrenirim bu konuda.

Hepimize iyi bir hafta diliyorum,sevgiyle kalin.

4 comments:

  1. Kendimize başkalarına davrandığımız kadar nazik davranmıyoruz, haklısın.

    Sabah uyandığında aynaya bakıp gülümseyerek ve kendine ''Günaydın'' diyerek güne başlamaya ne dersin?😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. hatirladigim zaman yapiyorum,her gun yapabilmeliyim aslinda.:)

      Delete
  2. Başkalarına, hele de hak etmedikleri halde iyi davranmışssam kendimi bir tık daha fazla seviyorum o gün :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super bir sebep ve gercekten ise yariyor Tulin:)

      Delete