22 September, 2017

Fank u friday❤️tesekkur cuma'si #153


Canim Cuma,guzel Cuma,hosgeldin Cuma....Basta sagliga,sevdiklerimin sagligina,babamin hic bitmeyen enerjisine,yeniliklere baslama gucune,bu konuda bize hep ornek olmasina,annemin sagligina,atom karinca enerjisine,hep birseyler ile ugrasmasina cok mutesekkirim,cok.Bundan daha buyuk bir zenginlik bilemiyorum.

Bunun disinda Yeliz'imin verdigi battaniyelere.Ceyizindenmis,yardim kurulusuna vericekti,vermeden once bana sordu,ben de battaniye sever olarak bu firsati kaciramadim.



Midemi bayram ettirene....Bu kadar yemek yemegi ve yapmayi seven insanlar olarak neden daha SIK pisirmiyoruz diye dusunmeden edemiyorum.Sebep benim anti-sosyal calisma saatlerim.


Bu dukkandaki tonton kadina ve ne zamandir istedigim beyaz kot ceketi gayet ucuza bulabilmis olmama.


Nereye gitsem pofuduk battaniye bulabilmeme,



Kapisinin onunde cicek satanlara.


Yeni suluboya setime.Kendi capimda eglenmelerime.



Otobuste karsima cikan manzaralara.O'na bakmaktan kendim okumadim bir satir.


Karsima cikan satirlara.Hepimizin bir cenneti var.


Yuruyuse gideken daha iyi bir motivasyon paylasimi ile karsilasamazdim sanirim.Kendini unicorn sananlara gelsin😄


Bu etkinligin bir parcasi olabilmis olmama,


Bu iki kadinla yolumun kesismesine,


Alkol alirken sigara icmeyi seven sadece ben degilmisim,J da oyleymis ve ikimizde de ne sigara ne tutun vardi o gun,hatta yuruyuse gidiyoruz ne ayip olur diye ben tasimamistim tek basima icmeyeyim diye.Pubda ilk molamizi verdigimizde,tabii ki canimiz sigara istedi,ordaki genclerden tutun istedik ve sag olsunlar hayir demediler,diger bir musteriden de agizlik istedik.Paylasanlara mutesekkirim.Pubda birinden sigara istemek yillardir burda kasilastigim manzaralardan biridir.Benden de isteyen oldugunda hic hayir demedim.Sigara ve tutun cok pahali ve artik kucuk paketlerde satilmiyor.Hala bir gun sigarayi birakabilecegimi umud ediyorum,


Londra'nin bilmedigim koselerine,



En sevdigim programlardan birisinin baslamis olmasina,Strictly Come Dancing.


Bol cicekli kantinlere,


En sonunda ilk yardim kursuna da gidebilmis olmama,sonunda Serap ve Arya'm ile gorusebilmeme.


Yeni pijamalarimi alana😻



Cok nadir yaptigim Turk kahvesi keyiflerime,



Tutmayan kefiri peynire donusturen aklima

cokkkkkkkkkkkkkkkkkk mutesekkirim,❤️Keyifli haftasonlari dilerim.

No comments:

Post a Comment