30 September, 2017

2017 Liste Projesi:Liste 39❤️


#Liste 39:Simdiye kadar gordugunuz en guzel seylerin listesini yapin❤️


Eylul'un son Cumartesisi,son gunu.Ister istemez sanki icime bir huzun doldu bu ogleden sonra,halbuki sahane bir gun gecirdim.Zamanin nasil bu kadar cabuk aktigini anlayamiyorum,sanki hala yapmak istediklerimin cogunu yapamamis gibi hissediyorum ki neredeyse yilin sonu geldi.Hedefledigim kitap sayisinin yarisina bile gelemedim.Bu sene inanilmaz yavas okuyorum cunku daha cok IG bagimlisiyim,daha cok calisiyorum,daha cok yorgunum ve deli gibi The Walking Dead izliyorum,izlemesem de arka planda hep o var,gozum kayiyor.Su an blog yaziyorum ama kulagim dizide,bazen de gozum  ister istemez.Ne zaman zombi sever oldum ben?Su an 6.sezondayiz,8.sezon baslamadan yetiselim diyoruz.Sanirim IG harici,beni gercek hayattan uzaklastiran,kacis yolum bu oldu son gunlerde.Eger bunlara takilmiyorsam kafamda hep is var nedense,ya da ogrenmeye calistigim kelimeler.Velhasil ben IG ve TWD sayesinde salterleri indirip,kacisa geciyorum.Kimseye tavsiye etmiyorum,gecici bile olsa bagimlilik sinirimi bozuyor.Sonra da yeme kendini Sibel diyor,bu da boyle bir donem,demek buna ihtiyacin var! Aman da ne muhim bir ihtiyac diyor diger tarafimEllerimi kulaklarima kapatip,gozlerimi simsiki yummak istiyorum icimden gecen hicbir sesi duymamak icin,Mumkun mu?Sanmiyorum! Saklanabilecegim bir yer de yok ki? Hem insan kendinden nasil saklanir?


Listemizin yaraticisi Moorea Seal gordugunuz en guzel seylerin listesini yapin demis.Sanirim ilk aklima gelen yegenlerim,Basta Defne olmak uzere Kuzey ve Elif.Varliklarina mutesekkirim,onlari ozlemek cok ayri bir sey imis.Bunun disinda hayatimda olan dostlarimin,sevdiklerimin hep cok guzel varliklar oldugunu dusunuyorum,gittigim yerler hep gordugum gorebildigim en guzel yerler.Herkesin ve he ryerin,hatta herseyin ayri bir guzelligi ve ayri bir kattigi oldugunu dusundugumden sebep ayrim yapamiyacagim.Zaten her sey bakis acisinda degil mi?

Haftaya listemizde sonbahara geciyoruz artik.Diyeceksiniz ki Eylul ne? Bence Eylul bambaska,kendi basina apayri bir mevsim,Havasi,kokusu kendine has,efsunlu.

Iyi aksamlar hepimize.

No comments:

Post a Comment