01 June, 2018

Tesekkur Cuma'si #179


Gunaydin,mutlu Cuma'lar dostlar.Sanki ne zamandir FUF yazmamisim gibi heyecanli hissediyorum.Adonis koluma yapisti beni sinir etmekle mesgul su an.Hani sevgiyi ilgiyi pek seviyorum ama bazen de biraz mesafe istiyorum Adonis.Mirlamakla kolumu uyusturmakla olmuyor bu isler kucuk bey!

Neyse kalsin yanimda,varsin uyussun kolum ben yine de FUF'u askla yazarim.

Gelelim son iki haftadir mutlu ve mutesekkir oldugum anlara.Her zamanki gibi basta sagliga,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim.Is yerinde ayin yildizi secilmeme,hep destek mudurlerime cok mutesekkirim!

Bunun disinda.Mayis Ayinin ilk Pazar gununde deli gibi calistik Frances ve ben.Elemansiz,kicimizdan ter cikti resmen.Mola aldigimizda eve gitmek uzereydik.Ne icersin diye sordugunda G&T demekten baska bir sey aklima gelmedi acikcasi.Mudurlerimle iliskilerimi seviyorum.Mutesekkirim.


Yine ay basinda,yillar sonra spor salonuna kayit olabilmeme.4,5 sene once anti sosyal calisma saatlerimden sebep vaz gecmistim.Sonra kendini toparla,bahane arama Sibel dedim ve tam gaz kayit oldum.Bu sayede tekrar yoga matina ayak bastim.Evde ne kadar kendim yapmaya calisdiysam da benim icin ders gibisi yok!



Serap ve ablasiyla muhtesem gecen ogleden sonramiza.Benim canim Londra muhtarim yine sahene bir restoran buldu Covent Garden'da.Adi CICCHETTI.Servisinden,yemeklerine hepsi sahaneydi,kesinlikle yeniden gitmek isterim.


Laduree'da ictik kahvemizi oncesinde.Restoranda bir tane yakalim dedik ki baktim yok biricik sigara tabakam yanimda.Donuste bulabilmis olmamiza cok mutesekkirim zira kendisi bana cok ozel bir hediyedir.


Yeni ayakkabilarimin rahatligina,adeta bulutlarda yuruyorum!


Charity shoplarina ve yeni ganimetlerime...



Gorunce aklina ben gelmisim.Dusunceli mudurlerim var dedim ya,ne kadar da sihirli oldugumu bilen!Kendisine hep ayri hayran ve mutesekkirim!😍😍


Yoga oncesi yeni kafe kesiflerine...


Yuruyuste burnuma calan gul kokularina ve durup koklayabilmeme...


Ne zamandir aklima vurmustu mercimek koftesi.Yapabilmis olmama...


Helva ayagimiza geldi.Bromley'de karsimiza cikti.Atina'nin yakinlarinda bir yerlerde yapiliyormus dedi sahibi.Ne kadar dogru bilemeyecegim ama bu sehirde bir dolu tadin yakinimizda olmasina cok mutesekkirim.

Hepinize cok mutlu bir haftasonu dilerim!💓

6 comments:

  1. Yine icimi acti FUF'un 💓 Gaza da getirdi :) Islerimi toparlarsam, oturup usenmeden yazayim ben de :) Severim! Cok kalp! 💓

    ReplyDelete
  2. e hayat da sana güzeeeeel :) sigara tabakasıyla geziyon ha :)

    ReplyDelete