16 February, 2009

En sevdigim Bloglar:)

Rahsan'cim.... TESEKKURLER,BENI ODULLENDIRDIGIN ICIN:)

ne yalan soyliim,benim oyle cok bildigim blog yok farkindaysaniz,her gun sasiriyorum yenilerini gorunce,ya da yeni birileri bana gelince...hatta oyle bloglar varmis ki,ben diyorum,bunca zamandir nasil bu kadar kor olmusum da haberim bile olmamis...buna ragmen,linklerimi goruyorsunuz ya,gercekten sevdiklerim,Cileksuyu'mun parcasi olduklari icin ordalar...kolay kolay link alamam ben,aldiklarimi da gercekten zevkle takip ederim....simdi yandaki linkler icindeki "en"leri secmem gerekirse,buyuk bir zevkle,gercekten icimden geldigi icin diyorum ki....

  1. rahsan.... ilk goz agrimdir kendisi,ask hikayesini okudugumda cok etkilenmistim...siyah tasli yuzugunun fotografi benim icin klasik....
  2. zeynep.....kamerasinda sihir oldugunu dusunuyorum artik,gecen gun flicker'da iyice gezdikten sonra daha da cok sevdim...hikayelerini de severek okuyorum....
  3. delight'cim....olmazsa olmaz.onsu bugunlere zor gelirdi cileksuyu sanirim...
  4. sibel'im..adasimin kahvesi....kelimelerin ruhumu oksayisi,anlatimi...
  5. dilara....azmi,aktif sportif hayati... maviye duskunlugu....
  6. zeynep.......enfes fotograflar,fotograflari daha da guzellestiren anlatimlar...
  7. tanya secil....dugun zamanindan kesfettim kendisini vintage sayesinde(ki kendisinin blogunu da pek severim)...hayat enerjisi ve hep askla bakan mutlu fotograflari

iyi haftalar diliyorum hepinize...

3 comments:

  1. Sibellacım,

    Umarım hep aşkla ve mutlu bakmaya devam edebiliriz hayatın penceresinden.

    Öpüyorum kocaman.

    ReplyDelete
  2. Sibellacığım, daima o güzel kalbin hep bizimle ve sevdiklerinle olsun , guzel sözlerin için çok teşekkürlerr, iyi ki varsın ve tanışmışız ;)
    kucak dolusu sevgiler...

    ReplyDelete
  3. tanya'cim ne zaman fotograflarinizi gorsem,ayni seyi diliyorum sizin icin inan ki...

    zynep'cim.benim icin zevkti,hep de oyle olucak sayfana gelip,misafir olmak...xx

    ReplyDelete