03 February, 2009


Londra Kara,Sibel ise teslim....


18 yil sonrasinda ilk kez bu kadar cok kar gormus Londra'lilar...alisik degiller tabii,hemen hayat iptal oldu,bank holiday monday ilan ediverdiler dunu..resmi tatil,is yok,okul yok,otobus,tren, hic birsey yok...bir de o kadar gonulluler yani hemen pes edelim....koskoca Avrupa ulkesi tabii,konusan konusana bu konuda negatif olaraktan...biz aliskiniz dedim,bizim memlekette de okul,vapur iptal olur ama kimse hemen kendini cafelere atmaz ac kurtlar gibi....


dun hayatim boyunca unutamayacagim bir gun yasadim...saftirik ben,gayet normal yollara dustum,her zamanki gibi,gecikmeli de olsa otobusum gelir diye...yok,gelmiyormus....cikmisim,sanki cokmekte olan ekonomiyi ben kurtaricam,tabana kuvvet diyerekten gittim ise..bu kadar azim ve kararlilik harbi cok fazla,normal degil kanimca,bir cok insana gore de tabii ki...

ise gittim hadi,1,5 saat sonrasinda,tepeler astim cidden...sef de bana bir dolu veryansin etti,salakmiymisim,niye acarim kafeyi demisim,gelemem deseymisim falan filan....elamanlar gelemedi,gelen gec geldi...o zamana kadar ben kafayi yedim,bazen goguslerimden ekstaradan kol ciksin istiyorum,Dedektif Gadget gibi ki her yere yetiseyim....sag olsun benim vefakar,cokca gelen musterilerim,bulasik yikadilar,kahveler yaptilasr,ben sefe yardima gittim...yerler siril siklam,herkes damliyor....kac defa dusup beynimi patlatma tehlikesi atlattim falan filan....

pek keyifliydi ama cok gulduk,cok fazla guzel yorum aldik,ama bir de uyuz bir kadindan sicak suyumuz tuvalette calismiyor diye sikayet aldik....cok alem bu millet ya,kendi evlerinde kaloriferi zor yakarlar cok gelmesin diye fatura ,kafeye giderler sicak su yok diye zirlarlar,ya da kalorifer son haddinde yanmiyor diye....herkesi memnun edemiyoruz iste ne yapalim....

donuste tabii yine yuruyerek geldik evimize,donaraktan hafiften...karsimiza bu manzaralar cikti...kartopu oynadik tabii oynamazmiyiz...

ikinci fotograftaki benim yaptigim kardan adam:)komsumz sabah gorur de sefil suratina belki bir gulumseme koyar diye yaptim...

bugun itibariylede kitir kitir eden karin uzerinde yurumenin pek rahatlatici olduguna kananat getirdim....o yuzden bir dolu yuruyus yaptim..

bir kan verme gunumuzu daha bugun gecirdik...ama 2 kez ben yine veremedimdemir eksikligim varmis...seviyenin bayagi altina dusmusum bu sefer...cok uzuldum yine:( en sinir oldugum konu da,et haric herseyi yiyorum ben,keloshdan cok daha saglikli besleniyorum,beslendim hayatim boyunca ama demirim yok...kahve ve caydan olabilirmis,ama oyle demlik demlik tuketmiyorum ben de hic birini hergun yani..tamam arada abartiyorum,ama arada....velhasil simdi mektuplarini bekleyip,ona gore adim aticam artik....olmadi vitamin alirim....

eskiden de boyle olurdu,herseye cok dikkat ederdim,yine kabak benim basima patlardi..mesela,saclarimi her gun yikardim,yine ben bitlenirdim,sonra da benim saclar kesilirdi erkek fatma misali...

boyle iste....cok yorgunum diyerek,gevezeligime ara veriyorum....cok kahve, sigara icmeyin:) amannnn istiyorsaniz icin,cok dikkat edince cok mu iyi oluyor sanki...bakiniz ornek Ms.Cileksuyu:)




No comments:

Post a Comment