19 February, 2009

Renkli Gunler


renkli gunler....

son gunler cok sinir bozucu idi  aslinda...kimi zaman goz yaslari icinde acikcasi....neyse fotograflarda gordugunuz guzellikler,gunlerimi aydinlatti birazcik....

dun hayatimda hic yapmadigim birsey yaptim ve ise gitmedim,hastayim dedim...ozel bir gundu,ozel bir sekilde gecirilmeliydi...elman eksikligi varken,benim izin almam mumkun degildi...iyiki de yapmisim,bana cok iyi geldi moralman....

yukardaki babetlere ilk goruste asik oldum ben...Next'den gelen hediye cekini daha guzel birsey icin kullanamazdim acikcasi,cunku ben zaten Next magazalarina sinir oluyorum...sanki hep ayni seyler...neyseki arada boyle sirin seyler yapiyorlar...hos hediye cekim olmasa gidip de bir kurus harcamazdim orda...bende bir gun topuklu giyen hatunlardan olur muyum acaba??

portakal kabugu receli...hayatimin ilk tecrubesi..tarif www.lezize.blogspot.com'dandi..gordugum en guzel portakal receli idi,lule lule...anladigimi,yapabilcegimi sandim,ama beceremedim...amacim,cokca soydugumuz portakallarin kabuklarini artik ziyan etmemek,adadan aldigim portakal marmelatinin tadini tekrar, benzer bir sekilde yakalamakti...ama olmadi,zaten bir kac hafta oncesinde denedigim portakal sekerlemesi de fiyasko ile sonuclandi.kuflenerek guzelim kavanozlar icinde...

recelin  tadi guzel olmus,ama kivami tutmamis...sulu kalmis,gorebildiginiz uzere...bir nevi sekerleme oldu sanirim,ancak keklerde kullanirim artik....1 kg kabuga,1 kilo seker,yrm kilo su,1 de limon kullandim,herhalde yine matematiksel acidan tutturamadim...

yakinda bir de ayva receli denemek istiyorum,bakalim bu nasil  olucak....bunu da beceremezsem artik,bilen biri yanimda olmadan recel yapmayacagim...hatirliyorum da armut recelim de armut suyu gibi olmustu....

bugunlerde cok cikulata yiyorum,her sabah nutellali kizarmis ekmek gibi,gun icindekilerden bahsetmeme bile gerek yok sanirim,sneakerlar,kit katlar fistik ezmeli falan...

son olarak size izleyebileceginiz en guzel uc filmi oneriyorum.....

izleyin,dusunun,mutlu olun,takdir edin...ben cok sevdim,paylasmadan edemezdim...

keyifli hafta sonlari olsun.....


9 comments:

  1. merhaba
    subat ayi mi boyle karamsar bilmiyorum benimde keyfim yok bu aralar.ayakabilar cok sirin cidden nexte bende gicik oluyorum ama bunlar cok sirinmis.iyi haftasonlari

    ReplyDelete
  2. canim ne zaman geldin sen bana daha yeni publish yaptim:)neden bilemiyorum ama var bir giciklik next'de...sanki hep modasi gecmis,soluk,zoraki geliyor bana,nedense..

    ReplyDelete
  3. sibellaa, babetlere bayıldımmmm, ekranın karşısında eridimm ah ahh :)

    ReplyDelete
  4. GÜLE GÜLE GİY BABETLERİNİ ÇOK ŞİRİN.SEVGİLER BAHAR SENDOROMU SANIRIM :)

    ReplyDelete
  5. simdi sen en üstteki fotografi büyütüp duvarina asiyorsun, en kisa zamanda! ben ona bayildim cünkü, acayip begendim, cok sahane olmus!

    ReplyDelete
  6. annem kıvamı tutana kadar kaynatıyor reçeli olmadığı zaman. kibele sofrasında portakal reçeli tarifi var tavsiye ederim süper oluyor.

    ReplyDelete
  7. yasasin ayakkabi aski di mi Zeynep'cim,bende asik oldum bu ayakkabilara,ille de babet nedense...xx

    selam Nese,tesekkurler...belki de oyledir,sevgiler....

    Rahsan'cim cok haklisin,super olurdu,makineden orijinalini silmeseydim,ama sildim,salak kafam..yine bu kadar iyi cekebilirsem,cerceve yaptiririm,bende cok sevdim cidden...optum

    Selam Gamze,cok da pisirme dedi annem,kimisi yrm saate kalmadan pisiyormu...bakalim bir dahaki denemem nasil olucak,sevgiler..

    ReplyDelete
  8. tarifini çok merak ediyorum çok güzel gözüküyo çikolatalı dimi o :)
    ayrıca babetlerinde şahane:) güle güle giy..

    ReplyDelete
  9. sevcan'cim tesekkurler;) hic giymedim henuz,hala sandigin ustunde duruyor,bakiyorum kendisinde gulumsuyorum,savdigim bir biblo imis gibi:) tarif ok yakinda canim...sevgiler

    ReplyDelete