22 February, 2009




Tease???



Sizi biraz meraklandirmak istedim yeni haftaya baslarken:)

Tahmin edin bakalim,ben ne yaptim.... Nasil koktu,nasildi tadi,dokusu???

En yakin zamanda tarifimle burda olucagim...

Sizden bir ricam var gitmeden,yanda bir link goruyorsunuz ya,oraya bir tiklayin bir dakikanizi ayirip,belki gonlunuzden bir kurus da olsa kopar ve biz bu sene Blackheath'de,gecen senden daha cok para toplariz....Kimse genc yasta kanser olmasin,arkasinda mini mini cocuklar birakmasin diye....Ya 30 yasina gelmeden annesiz kalmasin diye....

Belki siz de katilirsiniz yuruyuse,ya da kosuya....Biz kendimizi egtebilisek kosacagiz bu sene,olmadi yine yuruyecegiz...

Kendinize iyi bakin,sagliginiz kiymetini bilin,sadece kendiniz icin degil,cevreniz icin de....

Mutlu bir hafta diliyorum,hani gercekten  ruhunuzun doyuma ulastigi....

Sevgimle.....


6 comments:

  1. kokusunu bilmiyorum ama cok guzel gorunuyo bekliyorum tarifi

    ReplyDelete
  2. tarif cok yakinda:)enfes kokuyor,hani yenilmese,sir koklansa da olur,benim icin en azindan:)

    ReplyDelete
  3. ee.. ama.. bu.. nasil.. oldu mu simdi... gece vakti! cik cik cik... tarif ozaman hemen, cabuk, biranevvel...

    ReplyDelete
  4. rahsan'cim geliyor tarif,bugun...

    ReplyDelete