04 February, 2009

Nohutlu Mercimek Yemegi.....

mercimege karsi buyuk bir askim var benim,kucuklugumden beri....annem bu corbayi koftei yapardi arada....katimsi bir corba olaraktan,ben daha da kati yaptim,icine de nohut ekledim,pek begendim.....

malzemeler:

  • 1 su bardagi yesil mercimek
  • zeytinyagi
  • 2 ymk kasigi salca
  • 2 adet sogan
  • bolca baharat
  • 1 kutu konserve nohut,400 g
  • 1,5-2 su bardagi su
  • 1 cay bardagi minik kesilmis eriste,ya da boncuk makarna,arpa sehriye
yapilisi:

oncelikle mercimegi iyice haslayin...salca ile sogani kavurduktan sonra mercimegi ekleyin....nohutu,baharatlari,eristenizi katin...1,5-2 bardak suda eristeniz yumusayana kadar pisirin....rendelenmis havucun da yakisacagini dusunuyorum...afiyet olsun...

2 comments:

  1. ilginç bir yemeğe benziyor denemek lazım .denenecekler listeme ekleyeyi.blogunu gezmekten zevk aldım .sevgiler .bizde bekleriz:)

    ReplyDelete
  2. selam,blogumu begendigine sevindim....mercimegi seviyorsan eminim bu yemegi de seversin,benim favorilerimden....

    ReplyDelete