16 February, 2019

Subat Ayi meydan okumasi 16.gun


Mutlu Cumartesiler dostlar.Sabah 6:20'de kalktim,8 yoga dersine yetismek icin.Cok sevdigim dostumla kahvalti ettim ve eve geldim,birazdan yine hazirlanip cikacagim,bu sefer can dostlarim ile aksam yemegine.Bu haftasonumu en sevdigim dostlarima ayirdim,tum sevdikleriminle vakit gecirecegim.


Bugunun konusu:Yine bir liste gunu.Herhangi bir konuda 10 maddelik bir liste hazirla.Artik konu sana kalmis.

Bu sene yapmak istediklerimin listesini yazacaktim.Yazdim zaten,buzdolabinda asili duruyor,henuz hic birinde bir ✅✅ bile yok ama olsun,daha ikinci aydayiz.Yazinin basina oturunca madem oyle neden onumuzdeki 10 yilin hedef listesini yapmiyorum dedim kendi kendime.Iste benim 10 maddelik 10 yil planim.


  1. Isimde ilerlemek
  2. araba kullanmayi ogrenmis olmak,uzak yerlere araba ile yolculuk etmek.
  3. Ben Nevis'e cikmak
  4. Kamp yapmak
  5. sigarayi tamamen birakmis olmak
  6. bahceli bir eve tasinmak
  7. kiz arkadaslarimla tatil ya da haftasonu molasi
  8. Avrupa'nin bir cok sehrine gitmis olmak
  9. Cruise...Kocaman bir gemide en az iki haftalik yolculuk
  10. Balonla ucmak
Tum hayallerimize,isteklerimize kavustugumuz gunler yakin olsun.Keyifli gunler!

18 comments:

  1. 7'nci madde bugün gerçekleşti galiba🍃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok canim henuz degil:) bu haftasonu sadece geleneksel aksam yemegimizdi.

      Delete
  2. İnşallah hedeflere ulaşılır

    ReplyDelete
  3. Seyahat ile ilgili maddeler favorim çünkü benim de en büyük hayalim :). Umarım hepsini gerçekleştirir yeni hayaller bulursun kendine yakın zamanda :).

    ReplyDelete
  4. Planlarınız gerçekleşir inşaallah, güzel liste olmuş... Selam ve Dua ile...

    ReplyDelete
  5. Umarım listenizdeki her şeyi gerçekleştirebilirsiniz, ne güzel liste 💃🏻

    ReplyDelete
  6. Planlarınızı inşaallah gerçekleştirirsiniz...Selam ve Dua ile...

    ReplyDelete
  7. Sibel ya maşallah sana cumartesi bile sabah erkenden kalkıyorsun. biz de
    bugün saat 10 a kadar uyumuşuz. kahvaltı falan yap oldu saat 12. günün yarısı gitti. şimdi
    biraz blog yazayım biraz okuyayım dedim saat 4 olmuş. off dolu da planım
    vardı pazar şunu şunu yaparım diye. biraz sonra akşam yemeği hazırlıkları
    gün bitti bile.
    maddelerin harika, 5. maddeyi en kısa zamanda halletmen dileğiyle
    ne zamandır uğraşıyorsun çünkü. 6 inşllh olur çok harika
    çünkü bahçeli evde yaşamak. 8 ve 9 tam benlik, inşllah
    benim içinde olur. hayatta hiç yapmayacağım 10. madde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben cok uzun uyuyamayanlardanim Buket,zaten erken yatarim:) gece gec saatlere kadar oturmak,oglene kadar uyumak hic tarzim olmadi,tabii ki bazen nadir de olsa istisnalar oluyor:) umarim hepimiz hayallerimize ulasalim.5 madde hayatimdaki en buyuk mucadele sanirim,bir guzel beceriyorum sonra yine basliyorum.belki de hipnotize olmaliyim:)

      Delete
  8. Tüm hayallerin koşa koşa varman dileğimle :)

    ReplyDelete
  9. İnşallah tüm hayallerine kavuşabilirsin. Üstelik çok keyifli maddeler ♥

    ReplyDelete