26 December, 2012

Okudum,Bitirdim:Mahrem



Elif Safak'i cok sever olarak,bu kitabini okumadan sevmis,cok merak etmistim.Hani cok saygi duydugum okuyucularin,en basta gelen Elif Safak kitabi idi kendisi.

4 hafta elimde kaldi Mahrem,beraber surunduk.Hic sevmem kitaplarin uzun sure elimde kalmasini,aramiza sogukluk girmesini,ama engel olamadik kisa kisa ayriliklara.

Cok buyuk heyecanla,bir solukta basladim,sonra anlamamaya basladim,sonra sordum,nasil bu kitap yaa dedim.Hic alisik olmadigim Elif Safak tarzi oldugundan,kendimi kit hissettim anlamadigim icin.Hos o yasanan donemin de gec anlama ile alakasi olduguna inaniyorum:)


Sonra bir sardi,pir sardi,zaten bu aralar fantastik kurgu beni en cok ceken,sanirim gercek dunyadan alikoydugu icin kisa sure de olsa,okudkca daha bir baglaniyorum perilere,prenslere,prenseslere,cirkin,guzel yaratiklara.



Yukaridaki satirlarda kendimi okudum sanki yine:)



"Bazen boyle olur.Bazen biri cikar karsina.Bilirsin ki,onun karsisinda zayifsin.Bir hamur parcasisin.Alsin seni,diledigince yogursun oynasin"

Gercekten da bazen boyle olur degil mi?

Bugun bitirdim,oyle guzel bir tad birakti ki,biraz saskinlikla karisik,yilin son haftasi baska bir kitaba baslamayayim dedim,ama yine dayanamadim. The Journey,simdi okudugum,haftasonu bitirmeyi dusunuyorum.

Tavsiye edilesi kitaptan sonra bir de film var.Cizgi film:) Brave.Herkesin bir masal ulkesi varsa,benim ki Iskocya olmustur gorup de asik oldugumdan beridir.Iskocya'da gecen,ozgurlugune duskun prensesin yasadigi macerayi cok guzel bir sekilde anlatmis bir masaldi,kimi yerde beni gozyaslarina bogan;) Izleyin,izletin.Muzigine de kulak verin olmaz mi?

Keyifli gecsin haftanin geri kalani.

No comments:

Post a Comment