23 December, 2012

Yilin Son haftasi,gecsin gule gule


Bir yili daha devirmek uzereyiz,saka gibi geliyor bazen,ruya gibi gecti bu yil,cok guzeldi benim icin,soyle donup bakinca,hafizamda sadece guzellikler var.Sikintilar,uzuntuler bazen golge gibi dusse de aklima,sasiveriyorum dayanma gucune karsilarinda.

Yazamadim uzun zamandir,tembellikten asla degil,ilhamsizliktan hic degil,sadece yilin en yogun donemi idi benim icin,bu sene ise fazladan stresli,daha fazla sorumluluklu.Hal boyle iken,sadece gecinip gittim gunluk hayatimda,kimi zaman hem kendimle,hem patronumla kavga ede ede,iple cektim 21 Aralik'i.Yorgunluk hem fiziken,hem ruhen olunca,9 gibi yataktaydim cogunlukla.Son iki haftadir haftasonlari calismak da uzerine tuz biberdi.




Cok sukur gitti,gecti,tatli bir sekilde sona erdi o yogun gunler.Uzerine de guzel bir bonus alinca,yuzumde guller acti cok sukur.Takdiri,tesekkuru ihmal etmemek gerekli,ozellikle is yerinde diyecegim her zaman.

Evimizden cok sevilenler eksik olmadi .Nasil lutuf hayatimiza kimi insan,cokca hatirlamaliyiz,ve muhakkak da belirtmeyiz onlara bence.

Bolca recel yaptim,patronumun cesaretlendirmesi ile satisa sundum,13 adet kucuk receli 3 haftaya kalmadan sattim,oyle guzel,oyle pozitif yorumlar aldim ki.Biskotti yaptim,oyle cicilerdi ki,satmaya yuregim el vermedi,bende cok sevdigim musterilere hediye ettim.

Artik benimle butunlesmis elmali pay ufalamam,yilbasi menusune kondu bu sene:) Gururlandim,dolayisi ile sorumluluklara fazlasi eklendi,ama sonuc benim icin cok ama cok mutluluk verici idi.

Bu sebebplerden ihmal gordu blogum da,hala bitiremedigim orgum de,severek okudugum kitabim da.

Yarindan sonra hafiften dinlenme donemi benim icin,kitap da,orgu de biticek yil bitmeden.



Bunun disinda,muhtesem bir film izledim bugun,Life of Pi,muhtesemdi.Gozume,gonlume solen.Hayvanlari,Hint kulturunu iceren filmleri severseniz,Avatar'i begendiyseniz,seveceginize eminim.Benim favori karakterim Richard Parker idi.

Yil bitmeden,gelecegim yine,bir kac tarifim var ille de paylasmalik...

Kalin sevgiyle...

No comments:

Post a Comment