25 February, 2014

Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi

Bu memlekette herkes yarı çıplak sokağa çıkar,birşey olmaz,ben bi kere incemsi çıktım diye sürünüyorum günlerdir.

Hayatımda çok nadir,sayılıdır işe gidememem,bi günü yedim ki hiç sevmediğim şeydir hastayım diye iş yerini aramak.Kendimi zorlayıp gittiğım iki günü atlatabildiysem herşeyi atlatırım artık.

En büyük hazine sağlık,gerisi boş,bunu bile bile kendine bakmayan,iyi yiyip içmeyen,kendine dikkat etmeyen daha da boş.Hoş ne çok dikkat etsek de arada kapıyoruz mikrobu işte.

Anneme,ben gelmeden yaptığı zencefilli karışım için müteşekkirim.İyiki attırmış çantama.

İyileşince kendime çok daha iyi bakıcam. 

Sağlıkla kalın,iyi olun.Kahvenin tadını,tam tempo yürümeyi,katı yemekleri özledim ben.

Ciddi hastalıkları olanlara acil şifalar diliyorum hep,dualarım hep onlarla.Sevgiyle sarmalanın ❤️

No comments:

Post a Comment