17 February, 2014

Truffle



Bu trufleri Serap'ta yiyince asik olmustu midem,damak tadim resmen.Kendisi de Noel partisinde Hulya'da yiyip,bize de yapmisti.Tabii ki boyle bir lezzeti paylasmadan edemezdim.Yapali cok uzun zaman oldu,paylasmaya firsat olmadi.Yapip is yerine de goturdum,herkes bayildi.Boyle basit bir guzelligi herkes yapmali,yemeli diyorum.Tarif Kraft'in web sayfasindan. Linkler bi dolu insanla paylasildi burada yazilana kadar.

ilk yaptigim truffle tarifi de burda. O da cok basit.

Hazirlamasi 20 dk suruyor,tarifi aynen sayfadan yaziyorum.

malzemeler:


  • 36 tane oreo biskuvi,blenderdan gecmis
  • 1 kutu krem peynir
  • 113 g( 4 oz) cikolata ben siyah cikolata kullandim,benmari usulu eritilmis


Blenderdan gecirdiginiz biskuvilerin 1/4unu ayirin.Krem peynir ve kalan boskuvileri birbirine karistirin yukarida goruldugu uzere.Bu karisimdan 48 adet mini topcuk yapin.

Toplari erittiginiz cikolatay banip,yagli kagit ustune dizin.Uzerlerine ayirdiginiz biskuvileri serpin ve 1 saat dolapta katilasana kadar bekletin.


Ben bir kismini beyaz cikolataya banmak istedim ama mikrodalgada dikkatsiz bir sekilde eritirken cikolatayi yaktim.


Onun yerine kalan beyaz cikolatami rendeleyip kimi truffli beyaz cikolataya bandim.Kimini de pasta suslerine.




Kimini de kucuk kaplara koydum sirin gozuksunler diye ama cok da zarif gozuktugunu dusunmuyorum,kalp sekli uymadi o topcuklara.

Hos is yerindeki insanlar icin iyi oldu,herkes ellemedi sonucta:)

Guzel bir hediye secenegi olabilir ne derseniz.


Umarim tatli bir Pazartesi gecirmissinizdir.:)

No comments:

Post a Comment