07 November, 2014

Fank U Friday ❤️ teşekkür Cuma'sı

Ohhhh çok şükür teşekkür Cuma'sı gelmiş.Bitmiş bir iş haftası daha.Bu günü iple çekenlerdenim artık,1 iş günüm daha olmasına rağmen...


Benim güzel Peri'm.Varlığın varlığıma armağan.Düğünde böyle döndün ya,bana bu kareyi verdin ya,müteşekkirim,şen kahkahan hep kulağımda...


Annemin balık akşamları ve şahane barbunyası için...


Kız kıza,Dilek Pastanesi'ndeki kahvaltı için...



Benim güzel Pın'ımın bizi ağırladığı akşam için.Akşam günü dedim ben,ne hoştu herşey❤️❤️❤️


Pın,yıllar önce kendisine ödünç verilmiş kitapları bulup,geri verdiği için.İçinden kardeşime yıllar önce yazdığım kart çıktığı için.


Simyacı yeniden okumak istiyordum,hatta kaybettiğimi sanıyordum ki,Pın'dan geldi.Nasıl bir evrene sipariştir ki bu.Selda'nın mı benim mi karar veremedik ama yeniden okuyacağım ya,müteşekkirim...


Gül Anne'min ada mandalinaları için.(Bu pijama,benim lise zamanımdan kalma,her gittiğimde,aynı zevkle giydiğim,hep mis kokan.Benim canım annem❤️)


Biz,desteğim,canım annem babam.Müteşekkirim,iyiki varsınız❤️


Uçakta içtiğim,limonlu soda için.Uyku sonrası öyle iyi geldi ki,bulutlara nazır.Yüzüğümü bulduğumuz için...


Boğaz'a nazır içilen kahve için...


Zeynep'cimin beğendiğim fotoğrafı bana gönderdiği için...


Geleneksel zeytinyağlı dolmamızı,bu sefer unutmadan taşıdığım için:)


Karşıma çıkan,güzel yazılar için.Hatırlatıcı."Başlangıç,her zaman bu gündür"

Müteşekkirim.Duygularımın en dağınık olduğu dönemde,elimdekileri görebildiğim için.

Süper haftasonu dilerim❤️

No comments:

Post a Comment