19 November, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-38



Garson ve Mutlu❤️❤️❤️

Fuls'u Serap linkini FB'da beni kendisine hatırlattığı için paylaştığında tanıdım. O gün bugündür FB'da takipçisi olup,nice yazısını paylaşarak zevkle okudum.Yıllardır ekmeğini sandeviççilik,garsonluk,kahveci olarak kazanmış biri olarak,O'nu sevmemem,ucundan az-çok kendimden birşey bulmamam olmazdı.Daha ilk yazıda,uzaktan sevdiğim,hayran olduğum,ilham,şevk aldığım kadınlar arasına girmişti.

Hal böyle olunca,-kitap çıkınca ki ben hiç Dizüstü Edebiyatı kitabı almamıştım,ne çok kitap varmış bilmediğim-kardeşimden hediye istedim.

Bir çırpıda okudum.Sanki ben de alışık olduğum ortama yeniden girdim.Valide sanki benim ablam ya da Ang'imdi.Çocuklar sanki benim iş arkadaşlarım,işi düzeltmek için planları,sanki benim patronlarıma hiç bilmiyorlarmış gibi akıl vermem gibiydi.

Kimi yerde güldüm çok..Ama dede ile konuştuğu zaman,çok ağladım.Ruhi'ye söylemek istediklerimi,burda yazamıycam;)

Çok sevdim,özellikle beni tanıyanlar okusun istiyorum.Neden diye içlerinden bile sormasınlar diye.

Hayat,güzel insanlarla güzel.Okuduğum için çok mutluyum,inşanlah devamı vardır,heyecanla bekliyorum.



Herkesin haftasının geri kalanı,en sevdiği kahve kokusunda geçsin dilerim❤️❤️❤️


Kitap,ayraç alanınız çok olsun.(Alttaki ayraç kitabı açınca süpriz oldu,kardeşimin en yakın arkadaşından.Gemiyi de Defne'm yapmıştı❤️❤️❤️)

No comments:

Post a Comment